סקוור ניהול בתים

סקוור ניהול ואחזקת מבנים

חברת ניהול ואחזקת מבנים באזור המרכז והשפלה


חברת הניהול "סקוור" מביאה לכם את הידע, הניסיון והמוניטין אשר צברנו לאורך השנים.

לנגד עינינו עומד הקושי בניהול הבניין והאחריות הרבה המוטלת על ועד הבית. החלטנו להקים את חברתנו בכדי להסיר מיידכם את הטיפול היום יומי של ניהול וההתעסקות בענייני הבניין ומערכותיו.

החל מעבודות שוטפות כמו עבודות אחזקה, ניקיון, גינון והדברה ועד לביצוע פרויקטים מסוימים כגון עבודות שיפוצים, איטום, אינסטלציה, תחזוקת מערכות מקיפה ועוד.

חברתנו תספק עבורכם אב בית צמוד, אשר ילווה אתכם מידי יום בבניין.
תפקידו יהיה לעמוד לרשותכם בטיפול בתקלות, הקשבה עמוקה לצרכים שלכם כדיירי הבניין, ליווי ספקים חיצוניים והקפדה על כל הדגשים הנדרשים כחלק מניהול הבניין וועד הבית.

משרדנו יעמוד לרשותכם בטיפול בתשלומים, גביית דמי ועד הבית, התנהלות מול ספקים חיצוניים, מתן הצעות מחיר ע"פ בקשתכם, טיפול בסרבני תשלום, הכנת דוחות כספיים, תיעוד ומעקב אחר הוצאות והכנסות הבניין, שמירה על תקציב יעיל, שישפר את פני הבניין ואחזקתו התקינה לאורך שנים וכמובן, ניהול נכון אשר יעניק לכם שלווה וסדר.

"סקוור" מביאה איתה מאגר נרחב של ספקים מהמובילים בשוק, החל משירותי גנרטור, מפוחים, מאגרי מים, משאבות מים, ביקורות כיבוי אש, חשמלאים, אינסטלטורים, חברות ביטוח ועוד.
סקוור מנהלת היום מספר רב של בנייני מגורים באזור המרכז. כחלק מעמידה בקשר יום יומי עם כל אחד מהספקים הללו, תהנו מעלויות ללא תחרות, פריסת תשלומים נוחה ושירות שאין שני לא.

כל הספקים הנותנים שירות על ידינו, נבחרו בקפידה ועל פי מקצועיותם לתת את השירות הנדרש, בזמינות הגבוהה ביותר ובמחיר המשתלם ביותר עבורכם.

 

חברתנו תעמיד לרשותכם מוקד חירום אשר יפעל 24/7 לטיפול במקרים דחופים כגון: פיצוץ בצנרת, שריפה וכו'.

 

"סקוור ניהול ואחזקת מבנים" ממקדת את עיקר פעילותה ומנתבת את כל משאביה לניהול מבנים משותפים, בנייני בוטיק ומגדלי יוקרה. כאשר ההתמחות העיקרית שלנו באה לידי ביטוי בניהול השוטף והמקיף של הבניין וכיוצא בזה.

 

שירותים מוצעים :

  1. ניהול ואחזקת מבנים
  2. ניהול כספים, גבייה ודוחות
  3. שירותי גינון
  4. שירותי הדברה
  5. שירותי ניקיון
  6. שירותי ניקיון חניונים
  7. שיפוצים
  8. עבודות חשמל
  9. אינסטלציה
  10. תחזוקת מערכת סולארית
  11. תחזוקת גנרטורים
  12. מפוחי אוויר ומערכות אוורור
  13. ליווי מלא מול הקבלן בשנת הבדק
  14. מערכות גילוי אש וביקורות כיבוי אש
  15. משאבות מים ומערכות ספרינקלרים
  16. ביטוחים
  17. טיפול בסרבני תשלום
  18. בדק בית לשטחים המשותפים
  19. ליווי משפטי, מתן חוות דעת מקצועית

שתפו באמצעות:

סקוור ניהול בתים
ליצירת קשר עם סקוור ניהול ואחזקת מבנים
דילוג לתוכן