שלום
חלק מדיירי הבניין שילמו לועד הבית בשתי פעימות סכום שיועד אך ורק לתביעה נגד הקבלן על ליקויים משותפים ,
וכעת לאחר שהוחלט לא לתבוע את הקבלן, הועד מעוניין להחזיר חלק קטן מהסכום למרות שנשארה יתרה גדולה יותר ,
,
יש לציין שלא פורסם דו"ח כספי עם קבלות בהתאם אלא בהודעת וואטסאפ לקונית .
דרך מי אפשרי לתבוע ? תביעות קטנות או הממונה על הבתים המשותפים ? תודה
דרך תביעה אפשרית
מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv
Re: דרך תביעה אפשרית
שלום רב,
תביעה להחזר תשלום דמי ועד הבית תוגש לפני הפקח על המקרקעין.
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
תביעה להחזר תשלום דמי ועד הבית תוגש לפני הפקח על המקרקעין.
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
Re: דרך תביעה אפשרית
תודה על התשובה
יש לציין שסכום זה שולם כסכום נפרד ונוסף מתשלום ועד הבית .
עדיין התביעה תהיה דרך הממונה על הבתים המשותפים ?
יש לציין שסכום זה שולם כסכום נפרד ונוסף מתשלום ועד הבית .
עדיין התביעה תהיה דרך הממונה על הבתים המשותפים ?
Re: דרך תביעה אפשרית
לא משנה אם מדובר בגבייה מיוחדת או שוטפת.
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
Re: דרך תביעה אפשרית
תודה על התשובה ושאלה נוספת ברשותך :
האם מניעת גישה באופן לא חוקי לרכוש משותף ע"י הוועד (כגון חדר כושר, חניון, גג סגור וכדומה) לדייר מסוים זו עילה סבירה לאי תשלום ועד בית ? ( עד מועד דיון משפטי)
האם מניעת גישה באופן לא חוקי לרכוש משותף ע"י הוועד (כגון חדר כושר, חניון, גג סגור וכדומה) לדייר מסוים זו עילה סבירה לאי תשלום ועד בית ? ( עד מועד דיון משפטי)
Re: דרך תביעה אפשרית
לא.
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680