חברת ניהול

פורום פתוח בנושאים הנוגעים לניהול / אחזקת בתים, ועד בית, חברות ניהול וכו'.

בניהול יואב לוי - מנכ"ל משותף בחב' Easy House ניהול בתים.

מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv

נעול
יעקבי
הודעות: 1
הצטרף: 11/08/2023 - 19:43:37

חברת ניהול

שליחה על ידי יעקבי »

שלום רב
בתהליך חיפוש ומעבר לניהול הועד על ידי חברת ניהול ואחזקה
נשאלת השאלה , הכספים המשולמים על ידי הדיירים עוברים לחשבון החברה או לחשבון בנק של הועד ומשם משולמים לחברת האחזקה ?
שאלה נוספת :
איך אמורה להראות הצעת מחיר של חברה כזאת שאמורה לטפל בכלל המערכות ובכל העניינים של המבנה ?
האם דמי ניהול נלקחים בנפרד לשירותים המסופקים לנו? האם בעלי מקצוע כמו חשמלאים ואינסטלטורים וכו יידרשו תשלומים נוספים או שזה כלול במחיר דמי הועד?

תודה רבה.
razadv
הודעות: 653
הצטרף: 11/01/2022 - 14:39:59

Re: חברת ניהול

שליחה על ידי razadv »

שלום רב,

1. ההחלטה היא שלכם.
2. הצעה משתנה מחברה לחברה. אין פורמט קבוע. הפתרון - קבלת הצעות נוספות והשוואה.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
נעול

חזור אל “פורום ניהול / אחזקת בית משותף”