התקנת תשתית לרכבים חשמליים

פורום פתוח בנושאים הנוגעים לניהול / אחזקת בתים, ועד בית, חברות ניהול וכו'.

בניהול יואב לוי - מנכ"ל משותף בחב' Easy House ניהול בתים.

מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv

נעול
Asi
הודעות: 11
הצטרף: 20/05/2022 - 20:52:46

התקנת תשתית לרכבים חשמליים

שליחה על ידי Asi »

שלום

הועד מתכוון להתקין תשתית בבניין לרכבים חשמליים בעלות לא קטנה , איזה רוב דרוש לשם כך ? רוב רגיל ?
יש לציין שזה ישרת חלק מצומצם בלבד מהדיירים ולכן יש גם שמתנגדים למהלך .

תודה
Asi
הודעות: 11
הצטרף: 20/05/2022 - 20:52:46

Re: התקנת תשתית לרכבים חשמליים

שליחה על ידי Asi »

שאלה נוספת

את התשלום לוקחים מהקופה המשותפת משמע מתשלומי הועד בין היתר של השוכרים בבניין , אבל מי שמאשר ומצביע אלו בעלי הדירות ,
האם יש להחיל תשלום נפרד לעבודה מבעלי הדירות בלבד ?

תודה
razadv
הודעות: 653
הצטרף: 11/01/2022 - 14:39:59

Re: התקנת תשתית לרכבים חשמליים

שליחה על ידי razadv »

שלום רב,

רוב רגיל של 51% ממשתתפי האסיפה שלה נרשם פרוטוקול.

ההחלטה לעניין זהות השימוש של הכספים - יש לקבל בהחלטה של האסיפה ברוב רגיל של 51% ממשתתפיה.

בהצלחה,

רז חיימוביץ, עו"ד
בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
Asi
הודעות: 11
הצטרף: 20/05/2022 - 20:52:46

Re: התקנת תשתית לרכבים חשמליים

שליחה על ידי Asi »

תודה

מי משתתף באסיפה להחלטה בעניין זה , בעלי הדירות או השוכרים שמשלמים ועד ?
razadv
הודעות: 653
הצטרף: 11/01/2022 - 14:39:59

Re: התקנת תשתית לרכבים חשמליים

שליחה על ידי razadv »

שוכרים רשאים להשתתף אך לא להצביע אלא אם קיבלו יפוי כוח מבעל הדירה להצביע בשמו ובמקומו.
בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
נעול

חזור אל “פורום ניהול / אחזקת בית משותף”