שלום רב,
במסגרת פרוייקט תמ"א הותקן אצלנו חניון רובוטי - תת קרקעי , משותף לכל הדירות, כולל הצמדה בטאבו של חניה לכל דירה.
הפעלת החניון כרוכה בעלויות לא מבוטלות ולאחרונה עלתה בקשה מחלק מהדיירים להשבי את החניון.
ושאלתנו, האם אסיפת בעלי דירות רשאית להחליט על השבתת החניון? ואם כן, איזה רוב נדרש לכך?
בתודה מראש,
ועד הבית
האם מותר להחליט על השבתת חניון תת קרקעי?
מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv
Re: האם מותר להחליט על השבתת חניון תת קרקעי?
שלום רב,
ציינת שהחניות רשומות בטאבו. משמע, עסקינן ברכוש פרטי.
משכך אין לנציגות כל סמכות לקבוע שימוש כלשהו של דייר ברכושו הפרטי (קרי, החניה הפרטית).
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
ציינת שהחניות רשומות בטאבו. משמע, עסקינן ברכוש פרטי.
משכך אין לנציגות כל סמכות לקבוע שימוש כלשהו של דייר ברכושו הפרטי (קרי, החניה הפרטית).
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680