שאלה בנוגע לתיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים

תחומי הבית המשותף שאינם מופיעים בפורומים האחרים.
בניהול צוות האתר(שחר מערכות מידע ופיתוח אתרים) וועד האיגוד הישראלי לניהול בתים ומבנים בישראל.
בניהול דר' נפתלי אימבר, בעליו של חברה לייעוץ ואחזקת מבנים מזה מספר עשורים, בעבר מנהל מחוז הצפון של האגודה לתרבות הדיור ובורר בנושאים אלה.

מנהלים: שחר כהן פורטל בתים, naftali imber

נעול
משה רכמוט
הודעות: 5
הצטרף: 08/07/2010 - 17:18:15

שאלה בנוגע לתיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים

שליחה על ידי משה רכמוט »

אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?

תודה מראש
שחר כהן פורטל בתים
מנהל מערכת הפורומים של "בתים"
הודעות: 229
הצטרף: 15/01/2006 - 17:23:05
יצירת קשר:

תשובתך נענתה בפורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירים

שליחה על ידי שחר כהן פורטל בתים »

תשובה לשאלתך בפורום ייעוץ משפטי, שם העלית את אותה שאלה:
http://www.batim.org.il/phpBBHeb/viewtopic.php?t=1896
שחר כהן - CEO פורטל בתים
שחר פיתוח ושיווק אתרים
https://www.s-p-a.org.il/
נעול

חזור אל “פורום בית משותף - תחומים אחרים”