תיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים

פורום פתוח בנושאים הנוגעים לניהול / אחזקת בתים, ועד בית, חברות ניהול וכו'.

בניהול יואב לוי - מנכ"ל משותף בחב' Easy House ניהול בתים.

מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv

נעול
משה רכמוט
הודעות: 5
הצטרף: 08/07/2010 - 17:18:15

תיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים

שליחה על ידי משה רכמוט »

שלום וברכה,
אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?

תודה מראש.
naftali imber
מנהל פורום
הודעות: 831
הצטרף: 02/11/2006 - 11:53:58
יצירת קשר:

שליחה על ידי naftali imber »

בפורום יעוץ משפטי תמצא את תשובתי
אשמח לקבל את תגובתך לתשובה, עכשיו שאת/ה עדיין ליד המחשב! האם התשובה עזרה לך, האם יש לך שאלות שלו נענו, ומה הן?
נפתלי אימבר - ניהול ואחזקת מבנים בצפון בורר בעינייני ועד הבית וסכסוכי שכנים

נ.ב - המידע שנמסר בפורום אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי ממשי
נעול

חזור אל “פורום ניהול / אחזקת בית משותף”