שלום וברכה,
אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?
תודה מראש.
תיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv
-
naftali imber
- מנהל פורום
- הודעות: 831
- הצטרף: 02/11/2006 - 11:53:58
- יצירת קשר: