אנו חיים בבית משותף של שש דירות.
2דירות הקרקע מבקשים לנכות את חלק המעלית ממסי הועד.
לאחר שהובהר כי לא יקבלו פטור שכזה ( בהתאם לחוק) מסרו כי לא יסכימו לשידרוגים בבניין (לדוגמא שדרוג הגינה והתקנת אינטרקום) שאלתנו היא : א.באיזה רוב צריך להעביר דברים כגון אלו שציונו קודם? ב. האם הם חייבים להשתתף ? ג. האם ניתן לחייב אותם להשתתף בהוצאות הקבועות של השידרוגים ( תיקונים וכו')? אנא בתשובתך ציין מראי מקום על מנת שנוכל להוכיח את עמדתנו.
תשלומים לועד
מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv
-
צוות האתר
יש להבדיל בין שדרוג לתחזוקה שוטפת של בית משותף
שאלה דומה מאוד ותשובה עליה המבדילה בין שדרוג לתחזוקה שוטפת של בית משותף תמצא כאן:
http://www.batim.org.il/phpBBHeb/viewtopic.php?t=94
תוכל גם להיעזר בחוק המקרקעין המצוי באתר האיגוד תחת דף "חוקים": http://www.batim.org.il/low.html
כתבה אודות קבלת החלטות ע"י דיירי בית משותף שהתפרסמה בynet ותוכל למצוא כאן:
http://www.batim.org.il/articles.html
בהצלחה
http://www.batim.org.il/phpBBHeb/viewtopic.php?t=94
תוכל גם להיעזר בחוק המקרקעין המצוי באתר האיגוד תחת דף "חוקים": http://www.batim.org.il/low.html
כתבה אודות קבלת החלטות ע"י דיירי בית משותף שהתפרסמה בynet ותוכל למצוא כאן:
http://www.batim.org.il/articles.html
בהצלחה