אחזקת מיבנים

פורום פתוח בנושאים הנוגעים לניהול / אחזקת בתים, ועד בית, חברות ניהול וכו'.

בניהול יואב לוי - מנכ"ל משותף בחב' Easy House ניהול בתים.

מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv

נעול
יעקב

אחזקת מיבנים

שליחה על ידי יעקב »

מאיזה כמות של דירות, משתלם לדיירים להחזיק חברה לאחזקת מיבנים?
שחר כהן פורטל בתים
מנהל מערכת הפורומים של "בתים"
הודעות: 229
הצטרף: 15/01/2006 - 17:23:05
יצירת קשר:

תלוי במערכות הקיימות בבניין, מס' הקומות וגובה התשלום לועד

שליחה על ידי שחר כהן פורטל בתים »

תלוי במערכות הקיימות בבניין, למשל: מספר המעליות, גנרטורים, מאגרי מים(בד"כ בבנינים גבוהים לצורך הזרמת מים למאגר עליון ולקבלת זרם מים תקין בכל הקומות), כיבוי אש, בריכה, חדר כושר וכו'.כמו כן יש חשיבות למס' הקומות ולגובה התשלום לועד הבית.
בעיקרון, ככל שהבניין חדש יותר, גבוה יותר ובעל מערכות מקצועיות רבות יותר גובר הצורך ואף הכרחי להחזיק חברת ניהול.
איך לבחור חברת ניהול? קרא כאן:
http://www.batim.org.il/Questions.html
שחר כהן - CEO פורטל בתים
שחר פיתוח ושיווק אתרים
https://www.s-p-a.org.il/
נעול

חזור אל “פורום ניהול / אחזקת בית משותף”