דרך תביעה אפשרית

פורום פתוח בנושאים הנוגעים לניהול / אחזקת בתים, ועד בית, חברות ניהול וכו'.

בניהול יואב לוי - מנכ"ל משותף בחב' Easy House ניהול בתים.

מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv

נעול
Asi
הודעות: 11
הצטרף: 20/05/2022 - 20:52:46

דרך תביעה אפשרית

שליחה על ידי Asi »

שלום

חלק מדיירי הבניין שילמו לועד הבית בשתי פעימות סכום שיועד אך ורק לתביעה נגד הקבלן על ליקויים משותפים ,
וכעת לאחר שהוחלט לא לתבוע את הקבלן, הועד מעוניין להחזיר חלק קטן מהסכום למרות שנשארה יתרה גדולה יותר ,
,
יש לציין שלא פורסם דו"ח כספי עם קבלות בהתאם אלא בהודעת וואטסאפ לקונית .

דרך מי אפשרי לתבוע ? תביעות קטנות או הממונה על הבתים המשותפים ? תודה
razadv
הודעות: 653
הצטרף: 11/01/2022 - 14:39:59

Re: דרך תביעה אפשרית

שליחה על ידי razadv »

שלום רב,

תביעה להחזר תשלום דמי ועד הבית תוגש לפני הפקח על המקרקעין.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
Asi
הודעות: 11
הצטרף: 20/05/2022 - 20:52:46

Re: דרך תביעה אפשרית

שליחה על ידי Asi »

תודה על התשובה

יש לציין שסכום זה שולם כסכום נפרד ונוסף מתשלום ועד הבית .
עדיין התביעה תהיה דרך הממונה על הבתים המשותפים ?
razadv
הודעות: 653
הצטרף: 11/01/2022 - 14:39:59

Re: דרך תביעה אפשרית

שליחה על ידי razadv »

לא משנה אם מדובר בגבייה מיוחדת או שוטפת.
בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
Asi
הודעות: 11
הצטרף: 20/05/2022 - 20:52:46

Re: דרך תביעה אפשרית

שליחה על ידי Asi »

תודה על התשובה ושאלה נוספת ברשותך :

האם מניעת גישה באופן לא חוקי לרכוש משותף ע"י הוועד (כגון חדר כושר, חניון, גג סגור וכדומה) לדייר מסוים זו עילה סבירה לאי תשלום ועד בית ? ( עד מועד דיון משפטי)
razadv
הודעות: 653
הצטרף: 11/01/2022 - 14:39:59

Re: דרך תביעה אפשרית

שליחה על ידי razadv »

לא.
בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
נעול

חזור אל “פורום ניהול / אחזקת בית משותף”