האם מותר להחליט על השבתת חניון תת קרקעי?

פורום פתוח בנושאים הנוגעים לניהול / אחזקת בתים, ועד בית, חברות ניהול וכו'.

בניהול יואב לוי - מנכ"ל משותף בחב' Easy House ניהול בתים.

מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv

נעול
mira
הודעות: 1
הצטרף: 24/02/2023 - 11:51:45

האם מותר להחליט על השבתת חניון תת קרקעי?

שליחה על ידי mira »

שלום רב,

במסגרת פרוייקט תמ"א הותקן אצלנו חניון רובוטי - תת קרקעי , משותף לכל הדירות, כולל הצמדה בטאבו של חניה לכל דירה.
הפעלת החניון כרוכה בעלויות לא מבוטלות ולאחרונה עלתה בקשה מחלק מהדיירים להשבי את החניון.
ושאלתנו, האם אסיפת בעלי דירות רשאית להחליט על השבתת החניון? ואם כן, איזה רוב נדרש לכך?
בתודה מראש,
ועד הבית
razadv
הודעות: 653
הצטרף: 11/01/2022 - 14:39:59

Re: האם מותר להחליט על השבתת חניון תת קרקעי?

שליחה על ידי razadv »

שלום רב,

ציינת שהחניות רשומות בטאבו. משמע, עסקינן ברכוש פרטי.
משכך אין לנציגות כל סמכות לקבוע שימוש כלשהו של דייר ברכושו הפרטי (קרי, החניה הפרטית).

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
נעול

חזור אל “פורום ניהול / אחזקת בית משותף”