אחזקת מיבנים
מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv
-
שחר כהן פורטל בתים
- מנהל מערכת הפורומים של "בתים"
- הודעות: 229
- הצטרף: 15/01/2006 - 17:23:05
- יצירת קשר:
תלוי במערכות הקיימות בבניין, מס' הקומות וגובה התשלום לועד
תלוי במערכות הקיימות בבניין, למשל: מספר המעליות, גנרטורים, מאגרי מים(בד"כ בבנינים גבוהים לצורך הזרמת מים למאגר עליון ולקבלת זרם מים תקין בכל הקומות), כיבוי אש, בריכה, חדר כושר וכו'.כמו כן יש חשיבות למס' הקומות ולגובה התשלום לועד הבית.
בעיקרון, ככל שהבניין חדש יותר, גבוה יותר ובעל מערכות מקצועיות רבות יותר גובר הצורך ואף הכרחי להחזיק חברת ניהול.
איך לבחור חברת ניהול? קרא כאן:
http://www.batim.org.il/Questions.html
בעיקרון, ככל שהבניין חדש יותר, גבוה יותר ובעל מערכות מקצועיות רבות יותר גובר הצורך ואף הכרחי להחזיק חברת ניהול.
איך לבחור חברת ניהול? קרא כאן:
http://www.batim.org.il/Questions.html
שחר כהן - CEO פורטל בתים
שחר פיתוח ושיווק אתרים
https://www.s-p-a.org.il/
שחר פיתוח ושיווק אתרים
https://www.s-p-a.org.il/