דיריים ברבריים
מנהלים: שחר כהן פורטל בתים, naftali imber
-
רבקה
דיריים ברבריים
בבניין בו אני מתגוררת, ישנם מס' דיירים ברבריים, שאינם מקפידים כלל על נקיון ותרבות הבניין. הבניין אינו מנוהל ע"י חברת ניהול, והועד כבר מזמן מיואש מהם. האם יש דרך לטפל בתופעה?
-
צוות האתר,שחר מערכות מידע
מספר פתרונות לניהול בנין "בעיתי"
מספר פתרונות:
1.לשכור חברת אחזקה וניהול, שתתמודד עם הדיירים הבעייתיים, תבצע גביה, תדאג לסדר ולניקיון, ואף תתמודד באמצעים משפטיים במקרה הצורך. כל חברת ניהול שמכבדת את עצמה עובדת בצמוד לעורך דין, או אף מעסיקה אחד כזב מטעמה.
2.ניתן לפנות ל"לשכות המפקחים על רישום מקרקעין", קישור לאתר: http://www.justice.gov.il/MOJHeb/HagafL ... mekarkein/
קישורי ממשל נוספים שבהם אולי תמצאי ענין, נמצאים בדף קישורי ממשל שבאיגוד:
http://www.batim.org.il/links_gov.html
1.לשכור חברת אחזקה וניהול, שתתמודד עם הדיירים הבעייתיים, תבצע גביה, תדאג לסדר ולניקיון, ואף תתמודד באמצעים משפטיים במקרה הצורך. כל חברת ניהול שמכבדת את עצמה עובדת בצמוד לעורך דין, או אף מעסיקה אחד כזב מטעמה.
2.ניתן לפנות ל"לשכות המפקחים על רישום מקרקעין", קישור לאתר: http://www.justice.gov.il/MOJHeb/HagafL ... mekarkein/
קישורי ממשל נוספים שבהם אולי תמצאי ענין, נמצאים בדף קישורי ממשל שבאיגוד:
http://www.batim.org.il/links_gov.html