אני משכיר דירה בירושלים בבית משותף,
בבית זה ישנה מערכת חימום מרכזית על גז עם רדיאטורים בכל בית,
אם יש תקלה באחד מהרדיאטורים (נזילה הדורשת החלפה בעלות של למעלה מ-1000 ש"ח) מי אמור לשלם על התיקון?
אני או וועד הבית?
תודה מראש
שאלה בנוגע לתיקון רדיאטור בבית משותף בירושלים
מנהלים: שחר כהן פורטל בתים, naftali imber
-
שחר כהן פורטל בתים
- מנהל מערכת הפורומים של "בתים"
- הודעות: 229
- הצטרף: 15/01/2006 - 17:23:05
- יצירת קשר:
תשובתך נענתה בפורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירים
תשובה לשאלתך בפורום ייעוץ משפטי, שם העלית את אותה שאלה:
http://www.batim.org.il/phpBBHeb/viewtopic.php?t=1896
http://www.batim.org.il/phpBBHeb/viewtopic.php?t=1896
שחר כהן - CEO פורטל בתים
שחר פיתוח ושיווק אתרים
https://www.s-p-a.org.il/
שחר פיתוח ושיווק אתרים
https://www.s-p-a.org.il/