תחזוקת חצר הבניין: עשה זאת בעצמך? או בעל מקצוע?

תחזוקתה של חצר בניין מטופחת נותנת מענה הן על הפן האסתטי ותחושת הנועם של כלל הדיירים, והן בכוחה לסייע באופן ניכר לעלייה בערכו. יותר ויותר דיירים בבניינים משותפים, מבקשים 'לצאת' מעט מתוך המרחב העירוני ולהיכנס אל תוך בועת הטבע שלהם תוך שהם מסייעים בטיפוח חצר הבניין ותורמים את חלקם בנראות המוריקה והנפלאה.

אולם לצד זאת נשאלת השאלה: האם במעורבותם של הדיירים אשר אינם מביאים עמם ידע מקצועי בהכרח, יש כדי להזיק לחצר? או שמא מוטב לשכור את שירותיו של בעל מקצוע?

מטבע הדברים, שהתשובה איננה שחור ולבן והדבר מביא עמו יתרונות וחסרונות לשני הצדדים.

 

גישת עשה זאת בעצמך לטיפוח חצר הבניין

הפיכת תחזוקת חצר הבניין לפרויקט אישי של אדם מסוים או של מספר שכנים, יכולה להיות חוויה מתגמלת במיוחד.

ראשית כל, כתחביב, הטיפוח של הצמחייה הוא בהחלט דבר מה שיכול להביא עמו רוגע ונחת. עיסוק המוציא אותנו מן השגרה ומקנה לנו את האפשרות לעשות דבר מה שונה, מעניין ומתגמל (שכן מה יותר נפלא מלראות פרח מלבלב בזכות עבודה מאומצת).

נוסף על כך, הרי שמדובר בחיסכון משמעותי בעלויות השוטפות עבור גנן. כאן המקום לדון על חיסרון מסוים והוא הצורך ברכישתם של כלי גינון מקצועיים וכן לתפעלם כראוי. במקרה המדובר, הרי שמומלץ לרכוש כלי גינון נטענים חשמליים המתאפיינים ביכולת תפעול נוחה ופשוטה הרבה יותר.

לבסוף, יש לקחת בחשבון אילו פעולות גינון יתבצעו באופן פרטי ואילו לא. כך למשל, ניסורם של ענפים בהחלט מוטב שיתבצע על-ידי אנשי מקצוע המודעים לסיכונים ושנוקטים בצעדי הזהירות הנדרשים. בפעולת כיסוח הדשא ועד לקיצוצה וניקושה של עשבייה שוטה, הרי שבהחלט ניתן לעשות זאת באופן עצמאי.

 

העסקת גנן מקצועי

לחילופין, העסקתו של איש תחזוקה לחצר המספק שירותי גינון מקצועיים, יכולה לענות על היבטים שאיננו יכולים להתפשר עליהם.

ראשית כל, המומחיות והניסיון של הגנן מקנים לו את היכולת הן לטפח את החצר, והן לספק לה מגע המקנה אסתטיקה נפלאה ונראות מוקפדת. כמו-כן, גננים מקצועיים מתמחים בהטמעת מוצרי נוי שונים לקישוט הגינה, ויכולים להעניק מן הידע הרב שצברו למען טיפוחה של חצר יפהפייה.

העסקת איש מקצוע אמנם עולה לא מעט כסף, אך בו-זמנית היא גם חוסכת בזמן ומבטיחה לנו טיפול עקבי. כאן המקום לשאול את עצמכם אם אתם אכן מתכוונים להקצות מזמנכם באופן קבוע עבור טיפוח החצר, או שמא תמצאו את עצמכם זונחים את הפרויקט מעת לעת.

ולסיום, לאנשי מקצוע יש גישה למשאבים ולציוד המקצועי בכל עת, דבר אשר יכול להבטיח כי אכן הדברים ייעשו באופן מופתי ומקצועי.

ובכל שאלה והתייעצות, אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פניה באתר או ליצור עמנו קשר טלפוני.

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן