רשימת משימות למעבר דירה

לפניכם מדריך למעבר דירה בצורה הנוחה ביותר שיש, מבלי לפספס אף פרט בדרך וכמובן לעבור זאת בשלום, המדריך מחולק על פי ציר זמן לנוחות מיריבית! מומלץ להדפיס ולעבור על המשימות לפי תקופת הזמן, בואו נתחיל!

חודש לקראת מעבר הדירה – איך מתחילים?

אז אתם כבר יודעים מתי אתם רוצים להוביל את דירתכם אל היעד הבא, מעולה! לא צריך לארוז את כל החפצים שלכם במיוחד אלו שאינם בשימוש, התחילו להכין ארגזים המיועדים לזריקה או לתרומה, בכך גם תחסכו בעבודת אריזה רבה וגם בעלויות ההובלה עצמה.

עכשיו צריך לבחור חברה שתוביל אתכם! ישנם המון חברות, חפשו אחר אלו בעלות ביטוח, מוניטין והמלצות בענף כמובן שבצעו השוואת מחירים בין החברות השונות ובחרו בזאת אשר עומדת בתקציב שלכם.

שבועיים לפני המעבר!

רכישה של קרטונים, נייר מגן (פצפצים), נייר דבק הם התחלה מעולה לכל תהליך האריזה, התחילו לארוז כמובן את הדברים שאינם משמשים אתכם כמו בגדים שאינם בעונה, כלי מטבח שאינם בשימוש יום יומי, מוצרי נוי וכן הלאה. בנוסף אם יש לכם "ידיים עובדות" מומלץ להתחיל בפירוק ואריזה של ריהוט כמו שולחנות וארונות בחדרי הילדים או העבודה.

עוד שבוע זה קורה!

אתם צריכים להיות כבר בשלבים מתקדמים של אריזת ביתכם, עוד שבוע צריכה להגיע חברת ההובלות ולהתחיל להעמיס אל המשאית את כל הטובין שלכם, זה הזמן המתאים להכין רשימה מלאה של כל התכולה ולסמן קרטונים בסימונים כמו "שביר" "רגיש" "יקר ערך" "כבד" וכדומה, בנוסף  מומלץ לכתוב על כל ארגז מהי תכולתו גם על מנת שתוכלו לעקוב ולדעת שהוא אכן הגיע ליעד וגם בתהליך הפיזור שהמובילים ידעו היכן להניח את הארגז.

כמה ימים לפני

עוד שלושה ימים החברה מגיעה אל ביתכם, עדיף לבקש באותו יום של ההובלה חופש מלא מהעבודה על מנת להיות במאת האחוזים בתהליך, יש להודיע לחברות הטלפוניה, הכבלים והאינטרנט כי המעבר מתבצע בימים הקרובים וכבר לתזמן טכנאים לביצוע התקנות. בנוסף רצוי כבר לעדכן את הכתובות במשרד הפנים. לבצע רשימת קניות של מוצרי מזון טריים.

יום ההובלה!

הגיע הזמן להוביל את הדירה שלכם אל היעד החדש, ישנם מוצרי חשמל שצריך לנתק כבר בתחילת היום כמו מקרר, מכונת כביסה ומדיח כלים. בנוסף חשוב לבצע קריאה של מונה המים והחשמל על מנת לדעת כמה זה היה בדיוק ביום בו עזבתם את מקום המגורים, אל מנת לא לגרור חוב שאינכם מכירים, חשוב לצלם ולתעד זאת.

מה עם טיפ?

באותו היום חשוב להוציא כסף, גם על מנת שיהיה לכם קל להתנהל בקלות וכמובן גם בעבור הסבלים שבסופו של יום גם יקבלו איזה טיפ קטן.
 

המאמר נכתב על ידי פורטל ההובלות הגדול בישראל – בקרו באתר טופ הובלות
 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן