שוברים את מחירי ההובלות בארץ

שוב עוברים דירה. אחרי חודש שביקרתם בכל דירה אפשרית באזור ולבסוף בחרתם אחת. עוד שבוע של אריזות מחכה לכם. מעבירים את כל החשבונות לדירה החדשה, כולל החשמל, הגז האינטרנט… וגם הטלפון בבית. ועכשיו מגיע החלק הקשה. בחירת חברת ההובלות שתווה אתכם במשימה המתישה. מה, עכשיו באמת תצטרכו להתחיל להתקשר לכל חברה, לחזור שוב ושוב על רשימת הריהוט שלכם, ולקבל הצעת מחיר? מסתבר שפתרון חדשני אחד מקל עליכם לפחות בחלק הזה של המעבר. הכירו את גט מובינג…

משנים את התמונה: שוברים את מחירי ההובלה בארץ

אתר חדש, שהוקם על ידי קבוצת יזמים שמאסה בדרך בה עולם ההובלות התנהל עד היום, עלתה על פתרון מהפכני. מדוע לא לפתוח מכרז חי, בזמן אמת, זו משפחות יכולות להעלות את פרטי ההובלה ולקבל הצעות מחיר משתלמות ממובילים מקומיים המתחרים על השירות? מדובר באתר היחיד בו תוכלו לקבל הצעת מחיר בלחיצת כפתור, בזמן אמת. נסו זאת עכשיו כנסו לגלות את המחיר לשירותי הובלות דירה

אז איך זה עובד, וכמה זה עולה לכם?

החלק הטוב ביותר באתר הוא שאינכם צריכים לשלם אגורה. את התשלום האתר גובה מהמובילים המתמודדים במכרז. אתם נכנסים, מזינים את הפרטים של ההובלה, מהיכן תצאו, לאן אתם עוברים, באיזה תאריך ושעה ואיזה ציוד יעבור עמכם – והמערכת מתחילה מכרז באופן אוטומטי. תוך זמן קצר מתחילים להופיע המחירים (מבלי שחברות ההובלה ידעו את הפרטים המלאים שלכם). אחרי שראיתם את ההצעות השונות אתם גם יכולים לקרוא חוות דעת אמיתיות, שנכתבו על ידי משפחות שעברו דירה בדיוק כמוכם.

ומה אם אנחנו מעבירים משרד ולא תכולת בית פרטי?

המערכת מתאימה לא רק ללקוחות פרטיים, אלא עובדת גם עבור משרדים העובדים ממקום למקום – בכל רחבי הארץ. בדומה ללקוחות פרטיים כל שעליכם לעשות הוא להזין את הפרטים, ולבחור את החברה שהציעה לכם את המחיר המשתלם ביותר. החברות השונות יתחרו ביניהן ויציעו לכם את המחיר הטוב ביותר. כך, תוכלו לחסוך זמן ומשאבים בבחירת החברה הטובה ביותר עבורכם.

מורידים את מחירי ההובלה בארץ

ניתן לצפות שבדומה לתחומים אחרים בהם נפתחת תחרות, המחירים ירדו. ניתן להניח כי האתר החדש יעודד את התחרותיות בענף ההובלות, ויצור אלמנט דומה לזה שאתרי השוואות המחירים שינו את תחום הקמעונאות בעולם, ואפליקציות סלולריות המאפשרות פתיחת מכרז אוטומטי שינו את תחומי צרכנות רבים, כתיירות לרבות טיסות ומחירי בתי מלון, תחבורה, אופנה ואף מוצרי טכנולוגיה וגאדג'טים. תחום ההובלות, שנותר במידה רבה מאחור זוכה כעת לגרסה משלו בעולם הטכנולוגי, ושדרוג מיוחד של הענף.

לסיכום, אם אתם מתכננים מעבר דירה בקרוב, או מכירים מישהו שעומד לעבור את האתגר – כנסו לאתר Get Moving וגלו את השיטה החדשה שתשנה את ענף ההובלות בארץ – המכרז החי.
 

שתפו באמצעות:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן