חברות ניהול ואחזקה – כך תכנה לחברות ניהול יכולה לסייע לכם בתקופת הקורונה

בתקופת הקורונה חברות ניהול ואחזקה מתמודדות עם לא מעט אתגרים, כאשר נשאלת השאלה כיצד ניתן להמשיך לספק שירותים איכותיים ברמה גבוהה לדיירים, ועדיין לשמור על כל ההגבלות בתקופה זו, בה מקדם ההדבקה גבוה?

התשובה פשוטה – על ידי שימוש בתכנה לחברות ניהול.

תכנה לחברות ניהול מאפשרת לכם להמשיך לספק את מיטב השירותים לדיירים, לשמור איתם על תקשורת רציפה ולהגיב לקריאות שלהם, אך בד בבד, לצמצם את הנוכחות של אנשי התחזוקה בשטח, כמו גם את הסיכון להדבקה כדי לשמור על הבריאות של כולם.

 

שימוש באפליקציה לחברות ניהול מבנים

אפליקציה לחברות ניהול מבנים מאפשרת לדיירים לפתוח קריאות שירות ולכם לתקשר איתם, מבלי שתצטרכו להיות יחד באותו החלל. באמצעות האפליקציה הדיירים יכולים לבצע תשלומים לוועד הבית, כך שאינכם צריכים להעביר צ'קים, מזומן, כרטיסי אשראי או קבלות מיד ליד, אלא שכל הפעולות הללו מתבצעות באופן דיגיטלי וללא מגע כלל.

 

אם אינכם עובדים עם תכנה לחברות ניהול, זה הזמן!

הרבה חברות ניהול מבינות את היתרונות של פתרון תכנה ואפליקציה לחברות ניהול מבנים, אך בתקופת הקורונה, אין ספק שהיתרונות הופכים לעוד יותר בולטים. תכנה לניהול בניינים מאפשרת לכם לבצע המון פעולות גם כשאתם רחוקים כמו למשל לקבל תשלומים, לשלוח קבלות, לשלוח לדיירים מידע הכרחי או התראות, להזמין בעלי מקצוע, תיקונים, לתת מענה לקריאות שירות ולהמשיך לספק את אותם השירותים ביעילות, אך מרחוק.

 

התעדכנות בתחזוקת הנכס בצורה קלה ויעילה

תכנה לחברות ניהול מאפשרת לכם להישאר מעודכנים בתחזוקת הנכס, גם אם לא יוצא לכם להגיע אליו בפועל לאורך התקופה. כמו כן תוכלו להישאר מעודכנים בשיטות העבודה המומלצות וההנחיות הנדרשות ולוודא שכל אלו מיושמות בנכסים שאתם מנהלים. ולבסוף תוכלו לתקשר עם הדיירים ועם העובדים בצורה דיגיטלית, להמשיך להתנהל בשקיפות, לתאם ביקורות ובדיקות ולהגיב כמה שיותר מהר למקרי חירום.

אפליקציה לחברות ניהול מבנים יכולה לייעל את ההתנהלות שלכם במידה משמעותית, כמו גם לעזר לכם להתמודד יותר טוב עם אתגרים עכשוויים שנגזרים מתקופת הקורונה, כך שמציעה המון יתרונות מעולים.

 

מעוניינים בפרטים נוספים? בקרו באתר חברת בלינק, תוכנה מומלצת לניהול בתים

 

מאת נועה בן ארי בשיתוף חברת בלינק – תוכנה לניהול מבנים

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן