הקיץ כבר כאן – מתי לרסס את הביובים בבניין?

 

המצאת הביוב ללא ספק שידרגה את החיים שלנו בצורה משמעותית. אך לצד השיפור באיכות החיים הביובים בבניין עשויים למשוך סוגים שונים של מזיקים ולכן ריסוס הביוב אחת לתקופה הוא מאוד חשוב. ריסוס מקצועי על ידי חברת הדברה ולה מומחיות בתחום, יכול להעניק לכם שקט ממזיקים לכל תקופת הקיץ, לכן כדאי לבצע זאת בהקדם האפשרי.

 

אילו מזיקים מחכים לנו בביוב?

 

הביוב הוא מקום חם, לח וחשוך ולכן תיקנים אוהבים אותו במיוחד. בנוסף יש שם גישה למזון ולכן זו סביבה אידיאלית עבורם להתרבות. הבעיה מתחילה כשהם יוצאים החוצה מהביוב ומגיעים אל הדירות השונות בבניין דרך מערכת הביוב ואז נפגוש אותם בבית או בסביבתו החיצונית.

זן נוסף של בעלי חיים שאוהב מאוד לחיות בביובים אלו הן החולדות. חולדות אפילו יכולות לשחות ולכן מתניידות חופשי בבורות ובצנרת הביוב. כדי לטפל במזיקים ובמכרסמים ששורצים בביובים ועשויים להפוך למטרד ואפילו למפגע של ממש, חשוב להזמין חברת הדברה מקצועית ולה כל הניסיון והכלים להתמודד עם מזיקים מסוגים שונים.

הדבר הופך למטריד יותר בערים גדולות כמו תל אביב, שם ישנה צפיפות, מערכות הביוב יותר ישנות ועובדות שעות נוספות ולכן מהוות מצע נוח להתרבות.

 

כיצד מטפלים?

 

קודם כל אם את הבניין מנהלת חברת ניהול בתים בת"א, כדאי לבדוק אם בתחום אחריותה להזמין חברת הדברה כדי למנוע את התופעה, קל וחומר כאשר ישנה כבר בעיית מזיקים או מכרסמים שצריך לטפל בה בהקדם האפשרי. אבל מומלץ שלא להגיע למקום של הזנחה ורצוי לרסס ביובים באביב.

יהיו פעמים שיהיה צורך בטיפול מעט יותר אינטנסיבי כמו למשל פתיחת סתימות או שאיבה של הביוב ואז ריסוס של הדפנות. כאן יעלה הצורך אולי בבעלי מקצוע שונים, כאשר חברת ניהול בתים משותפים תתאם בין בעלי המקצוע כדי שהפתרון יהיה כמה שיותר יעיל. ברוב המקרים טיפול חיצוני יספיק, אך אם הבעיה כבר גדולה רצוי גם לרסס את הדירות מבפנים כדי שהתיקנים לא יתחילו לשוטט במתחמי המגורים. כמובן שאם יש חולדות ריסוס לא יעזור ויש לנקוט באמצעים אחרים כמו למשל לפזר מלכודות באזורים ייעודיים.

 

ולסיום, מומלץ להשתמש בפתרונות הדברה ירוקים וידידותיים לאדם ולסביבה, וכדאי שחברת הניהול תזמין חברה שמספקת פתרונות הדברה נרחבים עבור סוגים שונים של מזיקים שעלולים לפקוד את הבניין.

 

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן