איך לשמור על הבית שלכם בטוח מנגיף הקורונה

עכשיו כשיוצאים לאט לאט מהסגר, ומתחילים לחזור לעבודה ולמסגרות השונות, חשוב מאוד שהסביבה שלכם תהיה מקום שבטוח להיות בו. השימוש במוצרים הנכונים ויישומם כראוי זו השיטה למניעת התפשטות מחלות. אם אין לכם זמן לעשות זאת בעצמכם, בדיוק לשם כך ישנם שירותים של חברת ניקיון ולה המומחיות והידע הדרושים.

ניקיון משטחים

אחד הדברים החשובים ביותר הוא ניקיון של אזורים משותפים. יש להקדיש תשומת לב יתרה לאזורי קבלה, טלפונים, לחצני מעלית, מעקות וידיות. למרות שחברת ניקיון מקצועית בדרך כלל מקדישה זמן לנקות משטחים כאלו, בתקופה זו החיטוי יתבצע בצורה הרבה יותר קפדנית.

צוות ניקיון קבוע

באופן כללי לחברת ניקיון ישנם הרבה עובדים, יחד עם זאת בתקופה זו כדאי מאוד לשמור שהצוות שמגיע לנקות יהיה קבוע ושלא תהיה תחלופה רבה של עובדים שנכנסים אל המבנה. כאשר הצוות קבוע וקיימת הקפדה על כל ההנחיות של משרד הבריאות, כולל עבודה עם כל אמצעי הבטיחות, יהיה לכם הרבה יותר שקט נפשי.

כך תנקו את הבית שלכם:

אם בכל זאת אתם מעדיפים לנקות בעצמכם, או שמעוניינים להקפיד על ניקיון באופן יותר תדיר, במקביל להזמנת שירותי ניקיון, הנה כמה טיפים חשובים:

  • השתמשו במוצרי הניקיון המתאימים – בחרו מוצרי ניקיון שיעילים לחיטוי והשתמשו בהם בהתאם להוראות היצרן.
  • שטפו ידיים – הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא להקפיד על שטיפת ידיים בהתאם להנחיות. שטפו ידיים לאחר ולפני הכנת אוכל, יציאה החוצה והשימוש בשירותים.
  • ניקיון בתדירות גבוהה – הקפידו על ניקיון תדיר של אזור האמבטיה, השירותים והמטבח. באזורים אלו יש את מרב החיידקים, לכן הקדישו זמן לנקות דלפקים וידיות באופן קבוע עם חומרי ניקוי אנטי בקטריאליים.
  • הסירו נעלים בכניסה לבית – מחקרים מעידים שהרבה מאוד לכלוך, חיידקים ווירוסים נכנסים אלינו הביתה דרך הנעליים. לכן השאירו את הנעליים בכניסה לבית ואל תתביישו לבקש מהאורחים שלכם גם לעשות זאת.

בתקופה בה קיים חשש גדול לבריאות אין ספק שניקיון יכול לעשות הבדל גדול ולשמור על הסביבה כמה שיותר מחוטאת. עשו זאת בעצמכם או הזמינו חברת ניקיון מקצועית ולה כל האמצעים לנקות ולחטא את הבית והסביבה שלכם.

 

המאמר נכתב על ידי נועה בן ארי בשיתוף דן אחזקות

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן