איך לבחור חברה להתקנת וניהול עמדות טעינה לרכב חשמלי בבית משותף

כיום יותר ויותר אנשים מעדיפים לרכוש רכב חשמלי, וכתוצאה מכך, הדרישה להתקנת עמדות טעינה לרכב חשמלי בבתים משותפים נמצאת במגמת עלייה. יחד עם זאת, מכיוון שישנן חברות שונות בשוק אשר מספקות שירות בתחום, בחירת החברה הנכונה להתקנה וניהול עמדות טעינה לרכב חשמלי, עשויה להיות מעט מאתגרת ויש להקדיש לה מחשבה.

זו הסיבה שריכזנו לכם את הגורמים החשובים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה חשובה זו.

מדוע צריך עמדות טעינה לרכב?

התקנת עמדות לטעינת רכבים חשמליים בבתים משותפים הופכת חשובה יותר ככל שיותר דיירים בוחרים לרכוש רכב חשמלי.

  • הקלה על המעבר לרכבים חשמליים – עמדות טעינה לרכב חשמלי בבית משותף מקלות על הדיירים להטעין את הרכבים שלהם, מה שמעודד יותר אנשים לעבור לרכבים חשמליים.
  • נוחות לדיירים – עמדות טעינה לרכב ממש מתחת לבית זהו פתרון נח אשר מאפשר לדיירים להטעין את רכביהם בקלות ללא הצורך בחיפוש אחר עמדות טעינה ציבוריות.
  • יתרון תחרותי לבניין – בתים משותפים המצוידים בתחנות טעינה לרכב זוכים ליתרון תחרותי בשוק הנדל"ן, מה שמעלה את הביקוש למגורים.
  • שיפור ערך הנכסים – עמדות טעינה יכולות לשפר את הערך הכולל של נכסים בבית המשותף, קונים או שוכרים פוטנציאליים רבים מוצאים ערך בנוכחותן של עמדות טעינה.

אז איך בוחרים חברה להתקנה וניהול עמדות טעינה?

כאשר אתם בוחרים חברה המתמחה בהתקנה וניהול עמדות טעינה לרכב חשמלי, שימו לב לקריטריונים הבאים:

  • ניהול חכם – לבתים משותפים שונים יש צרכי חשמל שונים ובסיס משתמשים מגוון, מה שדורש מערכת טעינה שיכולה לנהל בצורה חכמה את חלוקת החשמל בין העמדות השונות. לכן בחרו בחברה אשר מספקת ניהול חכם שמתחשב במספר המשתמשים, השעה ביום ואופן השימוש בחשמל בבניין, כדי למנוע עומסי יתר והפסקות חשמל ולהבטיח חוויית טעינה חלקה.
  • קדמה טכנולוגית – מומלץ לבחור בחברה אשר תספק לכם תחנות טעינה מהמתקדמות שיש בארץ. תחנות טעינה מתקדמות כוללות אינטגרציה עם מערכות ניהול, שליטה מרחוק, פתרון תקלות ואחריות. כאשר הרמה הטכנולוגית גבוהה מובטחת חוויית טעינה חלקה, מתקדמת ואמינה לטווח הארוך.
  • עלות הקמת תשתית – תמיד כדאי לבחור בחברה אשר מציעה שירות הקמת תשתית טעינה מלאה ללא עלות. אם אתם מחפשים לשדרג את הבית המשותף עם עמדת טעינה לרכב חשמלי, בחרו בחברה אשר אינה דורשת מכם לבצע השקעה משמעותית. כיום ישנן חברות אשר עובדות עם מערכת AI אשר לומדת את דפוסי המשתמש והופכת את תשתית הטעינה ליעילה וחסכונית.
  • חבילת השירותים – שימו לב שהשירות שאתם מקבלים חורג מעבר להתקנה נטו. חברה אשר מספקת חבילה מלאה של שירותים, תהיה בחירה מעולה עבור בתים משותפים, שכן היא תחסוך לכם את כל ההתעסקות והטרחה סביב התשלום והגבייה, ניהול העמדה, תחזוקה ועוד. מעטפת שירותים מבטיחה גם התנהלות שקופה וחלוקה הוגנת של עלויות הטעינה בין המשתמשים.
  • חוויית משתמש נוחה ועמידה בתקנים – מלבד עלויות השירות נטו, חשוב גם לשים לב לפרטים הקטנים מסביב, כמו למשל להפעלת העמדה עצמה. כדאי ורצוי שמערכת הטעינה תהיה ידידותית למשתמשים וגם תעמוד בכל תקני הבטיחות והתאימות הנדרשים בתחום. בחרו בחברה אשר מספקת עמדות טעינה ידידותיות ובטוחות לשימוש.
  • אחריות ושירותי תמיכה סביב השעון – חפשו אחר חברה שמספקת לכם אחריות לשנים רבות, ומציעה מערך תמיכה מלאה 24/7. כך יהיה למנהלי הבניין ולמשתמשים שקט נפשי ומינימום דאגות, עם הידיעה שתמיד יש למי לפנות בעת הצורך. במקרה וישנה תקלה בעמדה יש אחריות וצוות מקצועי שזמין לכם.
  • שירות לקוחות ומענה לשאלות נפוצות – לכל שינוי שמתבצע בבית המשותף נלווים חששות וזה רק טבעי שיעלו שאלות לפני התקנת עמדת טעינה. עליכם לוודא שהחברה שבה אתם בוחרים מספקת שירות לקוחות זמין ומענה לכל השאלות שיש לכם – משאלות הנוגעות לביטוח ועד שאלות אשר נוגעות להתנהלות מול דיירים שאינם משתפים פעולה.

לסיכום,

בחירת חברה להתקנה וניהול עמדות טעינה לרכב חשמלי דורשת מכם השקעה, עליכם לעשות שיעורי בית ולהתייחס לגורמים שונים. מלבד כל הגורמים שצוינו לעיל, כדאי לבחור בחברה שיש עליה חוות דעת וביקורות טובות, כל שכן שיש לה מוניטין חיובי בתעשייה והיא נחשבת למתחרה חזקה בנוף המתפתח של פתרונות טעינה מנוהלים ולכן יכולה להיות שותפה מעולה עבור הבית המשותף לאורך שנים!

 

בעלי מקצוע נבחרים בתחום:

אינובה – עמדות טעינה לרכב ואספקת חשמל

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן