מהו העומס המקסימלי שאפשר לשים על גג של ממ"ד?

פורום בנושא בדק בית / ליקויי בניה. בניהול יואל בן עזרא, מהנדס בניין ועו"ד צבי שטיין, נוטריון ומגשר.
בניהול דר' נפתלי אימבר, בעליו של חברה לייעוץ ואחזקת מבנים מזה מספר עשורים, בעבר מנהל מחוז הצפון של האגודה לתרבות הדיור ובורר בנושאים אלה.

מנהלים: זכי זה בדק בעמ, צבי שטיין, עורכת דין סיון רוזן, g2002timor

נעול
isaacp
הודעות: 1
הצטרף: 11/05/2007 - 13:19:00

מהו העומס המקסימלי שאפשר לשים על גג של ממ"ד?

שליחה על ידי isaacp »

אני רוצה לעשות שם בריכה, ואני צריך לדעת עד איזה גודל אפשר.
יואל בן עזרא
הודעות: 31
הצטרף: 12/01/2007 - 05:10:15
מיקום: זכרון יעקב
יצירת קשר:

שליחה על ידי יואל בן עזרא »

התשובה אינה חד משמעית וברורה, ואין אפשרות להשיב מכאן.

על מנת שתהיה בטוח במעשיך- פנה למהנדס.
יואל בן עזרא, מהנדס אזרחי
"בן עזרא מתכננים ויועצים"
מנהל פורום "בדיקות וליקויי בנייה"
נעול

חזור אל “פורום בדק בית / ליקויי בניה - ייעוץ משפטי ומעשי”