שלום
לאחר תקופה קצרה של פעילות בהרכב החדש של הוועד, ניכר שאין
תפקוד ראוי וכל חברי הוועד מעוניינים להתפטר. יש לנו בעיה להשיג נוכחות דיירים לישיבה. איך אפשר להעביר החלטה כשבקושי שליש מהדיירים מגיעים?
אני אחראית על הגזברות. אם רק אני מעוניינת לפרוש, איך אני יכולה להתפטר מבלי לערוך אסיפת דיירים?
מהם השלבים בהם צריך לנקוט כדי לצאת מהתפקיד בצורה נכונה?
התפטרות מתפקיד וועד.
מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, naftali imber
-
און צוק עורך דין
- הודעות: 272
- הצטרף: 07/02/2019 - 18:31:58
Re: התפטרות מתפקיד וועד.
שלום רב,
להתפטר מתפקיד ניתן בכל שלב. יש להודיע על כך לנציגות הבית המשותף.
על מנת לבחור נציגות ו/או בעל תפקיד מחדש יש לקבל החלטה באסיפת הדיירים.
במידה ולא מגיעים דיירים יש להויע על אסיפה נוספת שבוע לאחר מכן ואם לא מגיעים לאסיפה השניה ניתן לבחור בפורום הקיים.
בברכה,
און צוק, עו"ד
להתפטר מתפקיד ניתן בכל שלב. יש להודיע על כך לנציגות הבית המשותף.
על מנת לבחור נציגות ו/או בעל תפקיד מחדש יש לקבל החלטה באסיפת הדיירים.
במידה ולא מגיעים דיירים יש להויע על אסיפה נוספת שבוע לאחר מכן ואם לא מגיעים לאסיפה השניה ניתן לבחור בפורום הקיים.
בברכה,
און צוק, עו"ד