זכות אובליגטורית
מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, naftali imber
זכות אובליגטורית
האם דייר שלא רשום בטאבו אבל הדירה שייכת לו כך טוען (זכות אובליגטורית) זכאי להשתתף בישיבות דיירים? האם ניתן להחתימו על מעלית שבת?
Re: זכות אובליגטורית
שלום רב,
כל דייר, לרבות שוכר או מי שמחזיק בזכות חוזית להשתתף באסיפה הכללית, אבל - אין לו זכות הצבעה. רק לבעל דירה קיימת זכות הצבעה (אלא אם ייפה כוחו של אחר להצביע בשמו).
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
כל דייר, לרבות שוכר או מי שמחזיק בזכות חוזית להשתתף באסיפה הכללית, אבל - אין לו זכות הצבעה. רק לבעל דירה קיימת זכות הצבעה (אלא אם ייפה כוחו של אחר להצביע בשמו).
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680