צואת יונים קומה למעלה

פורום פתוח בנושאים הנוגעים לניהול / אחזקת בתים, ועד בית, חברות ניהול וכו'.

בניהול יואב לוי - מנכ"ל משותף בחב' Easy House ניהול בתים.

מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv

נעול
yuliya
הודעות: 3
הצטרף: 16/08/2023 - 10:16:23

צואת יונים קומה למעלה

שליחה על ידי yuliya »

שלום רב,
אני גרה בקומת קרקע בבניין משותף,
שכן שגר שתי קומות מאליי התקין לעצמו חימום מים בגז וצינור של החימום שמותקן במרפס שרות בולט החוצה שם נמצאת גינה אחורית פרטית שלי וחלק מהחניה שגם היא פרטית. העניין הוא שיונים מתיישבים על הצינור זה יום יום וכמובן הצואה שלהן נופלת לתוך הגינה שלי. פניתי לדייר שימצא פתרון לבעיה. הדייר טוען שהדביק על הצינור דוקרנים אבל לפי איך שזה נראה ללא שום הצלחה. אתמול שוב פניתי לדייר והוא טוען שאני אקנה לו דוקרן מנירוסטה בטענה שצינור של החימום חם מאוד ולא כל דוקרן
ככל הנראה הדייר לא יודע איך לעזור לי ומה הפתרון בנתיים הוא נהנה ממים חמים ואני נהנת מצואת יונים :)
razadv
הודעות: 653
הצטרף: 11/01/2022 - 14:39:59

Re: צואת יונים קומה למעלה

שליחה על ידי razadv »

שלום רב,

ככל ודיירים נוספים בבניין לא התקינה ציוד על גבי מעטפת הבניין - על הדייר להסיר הציוד אלא אם קיבל הסכמת האסיפה הכללית לכך.
ככל ודיירים נוספים בבניין התקינו ציוד על גבי מעטפת הבניין - ונגרם לך מטרד עקב הציוד - עליך להגיש תביעה בעד עילת מטרד ליחיד.

בהצלחה,

רז חיימוביץ, עו"ד
בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
נעול

חזור אל “פורום ניהול / אחזקת בית משותף”