אני גרה בקומת קרקע בבניין משותף,
שכן שגר שתי קומות מאליי התקין לעצמו חימום מים בגז וצינור של החימום שמותקן במרפס שרות בולט החוצה שם נמצאת גינה אחורית פרטית שלי וחלק מהחניה שגם היא פרטית. העניין הוא שיונים מתיישבים על הצינור זה יום יום וכמובן הצואה שלהן נופלת לתוך הגינה שלי. פניתי לדייר שימצא פתרון לבעיה. הדייר טוען שהדביק על הצינור דוקרנים אבל לפי איך שזה נראה ללא שום הצלחה. אתמול שוב פניתי לדייר והוא טוען שאני אקנה לו דוקרן מנירוסטה בטענה שצינור של החימום חם מאוד ולא כל דוקרן
ככל הנראה הדייר לא יודע איך לעזור לי ומה הפתרון בנתיים הוא נהנה ממים חמים ואני נהנת מצואת יונים