פינוי חפצים מחדר המדרגות
מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv
-
אפי, חבר ועד מנוסה
- הודעות: 1
- הצטרף: 13/02/2006 - 22:11:55
פינוי חפצים מחדר המדרגות
דיירים רבים משאירים חפצים בחדר המדרגות. האם הדבר נוגד את תקנות הבטיחות של מכבי האש? מה ניתן לעשות כנגד תופעה זאת?
-
שחר מערכות מידע
לפנות לעיריה/חברת האחזקה
מכיון שחפצים בחדר המדרגות מהווים מפגע בטיחותי של ממש ניתן לפנות לעיריה בענין, או במידה ובנינך מתוחזק ע"י חברת אחזקה (שמבצעת יותר מניקיון, אלא ניהול כללי של הבית המשותף, דוגמת חברות האיגוד) פנה אלי והיא תדאג להסרת המפגע.