בבניין בו אני מתגורר יש חדר שנקנה ע"י חברת החשמל ובתוכו יש,למיטב הבנתי,שנאיי חשמל. (בעבר שנאים אלו היו על עמודי חשמל).
האם חברת החשמל צריכה לשלם מיסי ועד?.
אם חברת החשמל נחשבת כמו כל בעל דירה בבניין? מבחינת תשלום לועד?
האם חברת החשמל צריכה לשלם תשלום חלקי או מלא של מיסי הועד?
אשמח לקבל תשובה ממספר חברות ניהול מה נעשה אצלם בבניינים שבהם יש חדרי שנאים של חברת החשמל. מדובר בבניינים חדשים
תודה גיל
תשלום מיסי ועד בית עבור חדר שנאים של חברת החשמל
מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv
-
צוות האתר,שחר מערכות מידע
ננסה לברר עם חברות הניהול.הפניה לפורום יעוץ משפטי
מבדיקה עם אחת מחברות הניהול העניין מוכר ורבים שואלים בנושא. אין לנו תשובה חד משמעית כרגע ולכן ננסה לבדוק עם חברות ניהול בתים נוספות, שיענו מנסיונן. בכל מקרה אפנה אותך להעלות את השאלה בפורום יעוץ משפטי:
http://www.batim.org.il/phpBBHeb/viewforum.php?f=5
http://www.batim.org.il/phpBBHeb/viewforum.php?f=5