אנחנו 2 בניינים משותפים בכל בניין 28 דירות בגלל שיש שטחים ציבוריים יש וועד משותף (נציגות מכל בניין).
לכל בניין יש מעלית 1 (יש מנגנון שבת) עשו הצבעה ואין רוב להפעיל מעלית שבת.
שכן ביקש לעשות הצבעה לגבי מעלית שבת בכיפור בלבד ושם יש רוב.
האם המהלך תקין?
החיפוש הנציב תוצאה 1
- 13/09/2023 - 17:14:33
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: מעלית שבת בבניין עם מעלית 1
- תגובות: 4
- צפיות: 16230