החיפוש הניב 4 תוצאות

על ידי PASARELA
15/11/2023 - 12:18:35
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: פסולת על גג הבניין
תגובות: 3
צפיות: 4418

Re: פסולת על גג הבניין

תודה, אבל זה לא עונה על השאלה שלי.
אם הציוד יישאר שם ותהיה דליפת מים, מי ישלם על התיקון: כל הבניין או בעל הדירה שהציוד שייך לו ובמקרה זה זו הדירה שתהיה בה את המסילה.

תודה
על ידי PASARELA
12/11/2023 - 21:16:29
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: פסולת על גג הבניין
תגובות: 3
צפיות: 4418

פסולת על גג הבניין

שלום, בניין של 3 קומות אנחנו 6 דיירים.
עליתי לגג וראיתי "פסולת": סנטף ישן שהיה שייך לדירה שבקומה השלישית ומנוע של מזגן הפוך על הרצפה השייך לאותה דירה ( המנוע פועל ).
כל הפסולת נמצא על הגג מעל הדירה שהפסולת שייך אליו.
תיכף מתחילים הגשמים, אם תהיה נזילת מים, מי יישא בהוצאות של התיקון ?

תודה מראש
על ידי PASARELA
08/10/2021 - 08:22:03
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: החלפת ועד בעייתית
תגובות: 1
צפיות: 10481

החלפת ועד בעייתית

שלום, כיום אני הועד בבניין שלנו, אנחנו 6 דירות, 3 בשכירות ו3 בעלי הדירות ( אחד מהם אישה מאוד מבוגרת עם דמנציה ומטפלת צמודה ) אני בעל דירה. לאחרונה אחד מבעלי הדירות שלא מתגורר בבניין אך כן מתגורר באותה עיר ודירתו מושכרת, יצא לגמלאות והוא די משועמם, אז הוא מתקרצץ כל הזמן: למה זה ככה ולמה זה פה וזה מוז...
על ידי PASARELA
08/06/2021 - 16:51:09
פורום: פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף
נושא: העברת ועד לחברה חיצונית
תגובות: 1
צפיות: 2893

העברת ועד לחברה חיצונית

שלום, אימי המבוגרת גרה לבדה בשכירות בבניין ובו כ 13 דירות אשר ברובם מתגוררים אנשים בשכירות. היום הודיע להם הועד שהוא רוצה לעביר את הניהול לחברה חיצונית כיוון שאין מישהו אחר שרוצה לקחת על עצמו את התפקיד ואשת הועד לא נמצאת בקו הבריאות. הנקודה היא שהתשלום עולה מ 170 ש"ח ל 250 ש"ח לחודש שהם משולמים ע"י ...

עבור לחיפוש מתקדם