החיפוש הניב 3 תוצאות

על ידי כרמית
21/09/2011 - 21:33:35
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: בעית איטום בקומה 7
תגובות: 3
צפיות: 7384

Re: בעית איטום בקומה 7

אילו פרטים טכניים אתה צריך? האם תמונות יכולות לעזור?

תודה
על ידי כרמית
20/09/2011 - 12:29:44
פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
נושא: בעית איטום בקומה 7
תגובות: 3
צפיות: 7384

בעית איטום בקומה 7

שלום אנו גרים בקומה 7 מתוך 9. לפני 10 שנים רכשנו את הבית וניתגלתה כניסת מים לחדר הממד מהקיר החיצוני והתחיל להתנפח. החברה המשכנת ביצעה איטום יסודי. כעת,אחרי 8 שנים, התחיל להתנפח ולהיווצר פיטריות על הקיר בנקודות המשיקות לתיקרה ולריצפה. האם וועד הבית צריך להשתתף בהוצאות התיקון? השכנים מעלי ומתחתי אינם ...
על ידי כרמית
20/09/2011 - 12:28:36
פורום: פורום בית משותף - תחומים אחרים
נושא: צורך באיטום חיצוני בקומה 7 בבית משותף
תגובות: 1
צפיות: 14605

צורך באיטום חיצוני בקומה 7 בבית משותף

שלום אנו גרים בקומה 7 מתוך 9. לפני 10 שנים רכשנו את הבית וניתגלתה כניסת מים לחדר הממד מהקיר החיצוני והתחיל להתנפח. החברה המשכנת ביצעה איטום יסודי. כעת,אחרי 8 שנים, התחיל להתנפח ולהיווצר פיטריות על הקיר בנקודות המשיקות לתיקרה ולריצפה. האם וועד הבית צריך להשתתף בהוצאות התיקון? השכנים מעלי ומתחתי אינם ...

עבור לחיפוש מתקדם