אילו פרטים טכניים אתה צריך? האם תמונות יכולות לעזור?
תודה
החיפוש הניב 3 תוצאות
- 21/09/2011 - 21:33:35
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: בעית איטום בקומה 7
- תגובות: 3
- צפיות: 7384
- 20/09/2011 - 12:29:44
- פורום: פורום ניהול / אחזקת בית משותף
- נושא: בעית איטום בקומה 7
- תגובות: 3
- צפיות: 7384
בעית איטום בקומה 7
שלום אנו גרים בקומה 7 מתוך 9. לפני 10 שנים רכשנו את הבית וניתגלתה כניסת מים לחדר הממד מהקיר החיצוני והתחיל להתנפח. החברה המשכנת ביצעה איטום יסודי. כעת,אחרי 8 שנים, התחיל להתנפח ולהיווצר פיטריות על הקיר בנקודות המשיקות לתיקרה ולריצפה. האם וועד הבית צריך להשתתף בהוצאות התיקון? השכנים מעלי ומתחתי אינם ...
- 20/09/2011 - 12:28:36
- פורום: פורום בית משותף - תחומים אחרים
- נושא: צורך באיטום חיצוני בקומה 7 בבית משותף
- תגובות: 1
- צפיות: 14605
צורך באיטום חיצוני בקומה 7 בבית משותף
שלום אנו גרים בקומה 7 מתוך 9. לפני 10 שנים רכשנו את הבית וניתגלתה כניסת מים לחדר הממד מהקיר החיצוני והתחיל להתנפח. החברה המשכנת ביצעה איטום יסודי. כעת,אחרי 8 שנים, התחיל להתנפח ולהיווצר פיטריות על הקיר בנקודות המשיקות לתיקרה ולריצפה. האם וועד הבית צריך להשתתף בהוצאות התיקון? השכנים מעלי ומתחתי אינם ...