5 שירותים של חברת ניהול בתים שיקלו על החיים שלך

 
השימוש בשירותיהם של חברות ניהול בתים, בבניינים משותפים חדשים וישנים הולך ומתרחב בשנים האחרונות. יותר ויותר דיירים בבניינים משותפים תופסים את היתרונות הגלומים בהתנהלות אל מול חברת ניהול בתים כחלופה יעילה ונכונה בניהול באמצעות ועד בית של הדיירים.
 
לחברת ניהול בתים יש כמה שירותים המקלים על חייו של כל דייר ודייר בבניין המשותף.
 
הראשון – דאגה שוטפת לנקיון וסדר בבניין המשותף באמצעות התקשרות עם עובד קבוע בתחום, שההתקשרות איתו אינה דרך הדיירים אלא דרך חברת הניהול, ומכאן שהיא מחויבת למקצועיות וליעילות של אותו עובד, והדייר לא צריך לדאוג לחפש אחר עובד כזה.
 
שנית – גביית מיסי הועד נעשית באופן סדיר וכך גם מערכת ניהול החשבונות של הבנין, כולל טיפול שוטף, אחזקה, תיקונים וגביה סדירה. הדייר יכול לקבל לידיו פירוט מסודר של מערכת החשבונות של הבנין ולא לחכות לכך שועד הבית יסדר את זה ויביא לו את זה.
 
שלישית– התקשרות שוטפת או חוזית של חברת הניהול עם בעלי מקצוע שונים, ( צבעי, חשמלאי, שיפונציק, אינסלטור, טכנאי מעליות). לחברת הניהול יש מאגר פנימי רחב ומקצועי יותר מאשר לדייר פרטי בבניין או לועד הבית ולכן ההתקשרות תהיה יעילה ,מקצועית יותר וברוב המקרים גם חסכונית יותר.
 
רביעית– התנהלות בנושא טיפוח הגינה, והחניה- חברת ניהול יכולה לתת גם אנשי מקצוע וגם לתת פתרונות מקצועיים בתחום הזה, הן בבחינת בחירת הצמחיה והתאמתה לבניין על ידי אנשי מקצוע שהיא מחזיקה ברשותה, וכן באמצעות עבודה חוזית כזאת או אחרת עם גנן קבוע שהיא עובדת איתו בשאר בנייניה. לגבי נושא החניה, הרי מאחר וחברת הניהול אינה מהווה חלק מדיירי הבניין, היא יכולה לפתור מראש או לצפות מראש בעיות בנושא הניתנות לפתרון.
 
חמישית– במקרה של שיפוצים בבניין לפי החלטת הדיירים והסכמתם. חברת הניהול יכולה להיות מעורבת באופן פעיל בעבודה זו על כל היבטיה: אנשי מקצוע, מחיר, חומרי גלם ובכלל ייעוץ לגבי אופן השיפוץ וכיצד יתבצע
 
השירותים הללו מקלים על חייהם של הדיירים בבניין משותף באופן משמעותי ביותר.

שתפו באמצעות:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן