3 שיקולים מובילים לבחירת חברה לאחזקת מעליות

למרות שטיפוס במדרגות יכול להיחשב לפעילות גופית מעולה ובריאה, כאשר מדובר בגורדי שחקים, השימוש במדרגות הופך כמעט לבלתי אפשרי, בעיקר כדי להגיע לקומות הגבוהות, ולכן מעלית תקולה היא בעיה אמיתית. מלבד העלות הגבוהה של התיקון, מעלית שלא עובדת כראוי מהווה סיכון לדיירים.

כמובן שאף בניין לא היה רוצה לתלות שלט "לא תקין" על דלת המעלית, ולמרבה השמחה אפשר למנוע זאת, באמצעות אחזקת מעליות שוטפת ומונעת אשר יכולה למנוע תקלות חירום.

מכיוון שלא חסרים גורדי שחקים, גם לא חסרות מעליות וישנם המון ספקי שירותים בתחום אחזקת מעליות. בחירת חברה שמספקת שירות למעליות היא אינה עניין של מה בכך, וכדי לבחור נכון, כדאי לשים לב לפרמטרים הבאים.

 

התאמה לצרכים שלכם

כאשר אתם מחפשים חברת שירות למעליות עליכם לוודא שאתם בוחרים בספקית שירותים מורשית שמתמחה במתן שירות למעליות, קל וחומר שיש לה את כל הניסיון, היכולת והאמצעים לעמוד בדרישות התפעוליות של המעלית שלכם ולבצע פעולות אחזקה בהיקף הנדרש ובזמנים המתאימים. חברה מקצועית ובעלת מוניטין וניסיון תוכל לספק בדיוק את שירותי האחזקה הנדרשים בהתאם לגודל הבניין, סוג המעלית, העומסים בהם עומדת, דרישות החוק והתקנות ועוד.

 

מה חוזה השירות כולל?

כאשר אתם בוחרים חברה לאחזקת מעליות עליכם להבין מה השירות שהיא מספקת לכם כולל ולוודא שכל התנאים מובנים ומפורטים. לכן בדקו האם החברה יכולה לספק לכם שירותי אחזקה בהתאם לדרישות התפעול ותקני הבטיחות ואל תתביישו לערוך משא ומתן כדי לקבל את התנאים שאתם באמת צריכים תמורת התשלום.

 

היכרות עם מפרט המעלית

מעליות מיוצרות על ידי חברות שונות ולכן חברת האחזקה צריכה לדעת כיצד להתמודד עם המערכות של המעלית, להחזיק חלקי חילוף מקוריים של חברת היצרן, לשמן חלקים מסוימים ולבצע התאמות כדי לשמור על תפקוד מיטבי של המעלית.

ולסיכום, חברה מקצועית צריכה לדעת לספק שירות אחזקת מעליות לסוגים שונים של מעליות, להכיר את המערכות השונות ולספק לכם רמה גבוהה של שקט נפשי, במהלך השימוש. כמו כן עליה לספק לכם כתובת זמינה לפנות אליה במקרי חירום.

 

המאמר נכתב ע"י נועה בן ארי בשיתוף חברת לדיקו מעליות

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן