3 טיפים חיוניים לעיצוב הבית

 

3 טיפים חיוניים לעיצוב הבית 

 

 

עיצוב הבית הוא שלב קריטי בהפיכת הנכס שלכם לנוח, מזמין, פרקטי ומפנק. בית מעוצב בקפידה הופך את החיים בו לשונים בתכלית, ומעלה משמעותית את ערך הנכס שלכם, לרוב בסכומים העולים על ההשקעה שנדרשה בשלב העיצוב.

 

על מנת לעצב היטב בית לפני הכניסה אליו יש  מספר אפשריות.

הראשון והיעיל שבהם כמובן הוא פניה למעצב פנים הבקי היטב בעיצוב בתים על מנת שייתן עצות או יבנה תוכנית שלמה לעיצוב.

בשני המקרים הללו יש כמובן הבדל משמעותי בעלות של פניה מסוג כזה. עצות אינן דומות לתוכנית שלמה לעיצוב המצריכה תכנון יסודי מאוד, עם דגשים שלמים להתאמה על סגנון, טעם, צורך ועוד. בעוד שעצות הן חלקיות ובהתאם לכך גם ניתנות ליישום.

 

אפשרות נוספת היא כמובן תכנון עצמי בה בעלי הנכס/ הבית עצמו מתכננים בעצמם את העיצוב של הבית שלהם. במקרה זה צריך לתת את הדעת היטב על מספר דגשים מרכזיים:

 

תכנון התאורה הפנימית והתאורה החיצונית בבית.

 

לשם כך יש ראשית כל לתכנן אותה בהתאם לרצון ולצרכים, אבל לשם היישום המעשי הכי טוב צריך לפנות לחשמלאי מוסמך שייתן את ההדרכה המקצועית היסודית והמלאה לביצוע העניין ובמידת הצורך יבצע את מלוא העבודה הוא עצמו.

 

תכנון גינה

 

אם בעלי הבית מעוניינים בשילוב של צמחיה בפנים ומחוץ לבית עליהם להתייעץ לשם כך עם אגרונום או גנן מומחה.

אלו יכולים לתת תשובות הן לגבי האסתטיקה של הצמחים, התועלת שבהם, ומאלו סוגי צמחים יש להימנע בגלל אלרגיות, לכלוך או התפשטות יתר שלהם.

ישנם סוגים רבים ויפים של צמחים. אבל הם לעיתים לא טובים לבית ואפילו לא לגינת הבית. לכן הדגש כאן צריך להיות על שילוב הולם וטוב של יופי, אסתטיקה, השתלבות במרחב, והימנעות מבעיות של אלרגיות לצמחים, לכלכוך או התפשטות יתר.

 

פתרונות איחסון ופונקציונליות של הבית

 

 יש לשים את הדגש על תכנון מיטבי ומירבי של המרחב הביתי. זה שכולל גם אפשריות אחסון, יצירת מרחב תנועה מיטבי ומירבי בתוך הבית עצמו לנוחות דייריו. התחשבות בצרכים כמו נקיון, בישול, ועוד.

 

במצב דברים זה בעלי הבית צריכים להיות עירניים ואפילו לבדוק היטב כיצד הדבר נראה בבתים אחרים, דומים על מנת לדעת מה כדאי להם להביא בחשבון וממה עליהם להימנע.

 

 

שתפו באמצעות:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן