סקירת מנעולים

עולם המנעולים לדלת השתכלל והשתדרג פלאים בשנים האחרונות כך שכיום ניתן למצוא מבחר של סוגים ודגמים בהתאמה לכל צורך ומטרה ובעיצובים מרשימים במיוחד. עם זאת ההיצע הנרחב עשוי לגרום לבלבול, מה גם שאין מדובר בעניין של מה בכך, על המנעולים שאנו בוחרים לאבטח אותנו ולשמור על הבית כשאנו לא בנמצא. על מנת שהבחירה תהיה שקולה וחכמה ריכזנו עבורכם כמה סוגים נבחרים של מנעולים.

 

מנעול צילינדר

שיטת הנעילה על ידי צילינדר היא מהוותיקות בעולם, כאשר העיקרון הנמצא בבסיסו של מנעול זה הוא סיבוב הצילינדר והזזת לשונית הנעילה. ישנם סוגים שונים של מנעולי צילינדר החל במנעול חבוי ועד מנגנונים מתקדמים ומתקדמים כמו צילינדר EVVA.

צילינדר אווה (EVVA) נחשב לצילינדר הטוב בעולם ומקנה מקסימום הגנה. הוא ידוע כקשה מאוד לפריצה, כל רכיבי הצילינדר מיוצרים במפעל, מה גם שלא ניתן לשכפל את המנעולים בכל מקום רגיל. כמו כן ניתן להתאים את עיצוב המנעול לצרכים אישיים וזו הסיבה שנעשה שימוש במנעול זה גם במרכזי סחר, בנקים, בתי מלון, מוזיאונים, ארגוני ביון וביטחון ועוד.

 

מנעול חבוי

מנעול חבוי ניתן למצוא בדלתות עץ או מתכת. הוא קיבל את שמו מכיוון שהוא חבוי בתוך הדלת. המנעול כולל בתוכו שלושה מנגנוני נעילה נפרדים והם: ידית פתיחה, לשונית נעילה ולשונית פתיחה. בדלתות פנים הבית מנעול חבוי נפתח באמצעות מפתח 0, כאשר בדלתות חיצוניות הוא מכיל מנגנון נעילה מסוג צילינדר.

 

מנעול לשונית (מנעול ייל)

מנעול לשונית משמש לרוב כתוספת למנגנון נעילה אחר ומרכזי. הוא מורכב על צדה הפנימי של הדלת ונחשב למאוד נוח לנעילה ושליטה. המנגנון מופעל על ידי כפתור קטן השומר את הדלת במצב נעול או במצב פתוח.

 

מנעול עליון (פאבלוק)

מנעול זה כולל שני דגמים עיקריים האחד מיועד לדלת חיצונית, שטוח ומותקן בחלקה העליון של הדלת למטרת הגברת הבטיחות. הסוג השני מיועד בעיקר לדלתות פנימיות וכולל שתי ידיות אחיזה משני צדי הדלת.

 

מנעול חשמלי

סוג נוסף של מנעולים הם אלו החשמליים. מנעולים אלו כוללים מנגנוני נעילה אלקטרוניים ומכניים. מנעולים אלו פועלים באמצעות הוראה כמו קוד, רצף מספרים, פקודת הפעלה ועוד, בהתאם לסוג המנעול והמנגנון שמבוסס עליו.

לסיכום: ישנם סוגים שונים של מנעולים וכדי לבחור את הסוג הרצוי מומלץ להיוועץ באיש מקצוע בעל ניסיון בתחום.

 

לפרטים על הדגמים ולקבלת הצעת מחיר הכנסו ל http://olamhamanulim.s-p-a.org.il

 

 

 

שתפו באמצעות:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן