כך תשמרו על הבית המשותף נקי ונעים למגורים

 

העובדה שאנו גרים בבניין משותף עם עוד דיירים אינה אומרת שכולנו בעלי נורמות התנהגות וערכים זהים. בפועל לא פעם נתקל בדיירים שמשאירים שקיות זבל מחוץ לדלת הבית, משליכים אשפה מחוץ לפח או שומרים על תחזוקה לא נאותה של הגינה המשותפת. אין ספק שהדבר עשוי להוביל לוויכוחים, ריבים ולפגוע ביחסי השכנות בין הדיירים בבניין. בניין שנראה טוב, שמור, נקי ומטופח יהיה מרשים יותר והדבר ישפיע גם על ערך הדירות שלכם. אבל איך מצליחים לעבור את המשוכה ולרתום את כל השכנים לתהליך? למעשה כיום אינכם חייבים לעשות זאת, לשם כך יש חברת ניהול.

 

יש יתרון לשירותי ניקיון

אחוז גדול מכלל הבתים המשותפים מרוכז בערי המרכז כמו למשל תל אביב. בתל אביב לא פעם הבניינים מלאים בשוכרים אשר מגיעים לתקופה מוגבלת ואינם נמצאים בקו אחד עם דיירי הבניין הקבועים. כדי לשמור על הסטאטוס קוו ולהבטיח שכלל הדיירים לא יפגעו והבניין יישאר מטופח ונקי מומלץ ורצוי לפנות לשירותיה של חברת ניהול בתים משותפים בת"א. בעזרת שירותיה של חברת ניהול לא תצטרכו לגייס את הדיירים ליום ניקיון משותף, או לעשות תורניות, יהיה מי שיעסיק מנקה והניקיון בחלקי הבניין המשותפים יישמר בקלות.

 

כמה זה יעלה לנו?

לרוב חברות ניהול גובות תשלום חודשי מכל דירה המסתכם בכמה מאות שקלים בודדות עבור חודש. הסכום תלוי באם ישנה מעלית או לא ובגודל הדירה והבניין. כמו כן הוא תלוי בהיקף השירותים שהחברה מספקת לכם. בבניינים קטנים יותר ללא מעלית העלות תהייה נמוכה יותר, שכן תחזוקת המעלית ומערכותיה יורדת מהפרק. מלבד שירותי ניקיון חברות הניהול גם שומרות על תחזוקת הגינה והלובי, דואגות לרוקן את הפחים ומקפידות לשמור על הנראות של החללים המשותפים. כך אתם יכולים להמשיך בחייכם ולדעת שהבניין נשאר כמה שיותר נקי ואסתטי, מקום שכיף לחזור אליו בסוף היום ולבלות בו בזמן הפנוי.

 

 

אינכם חייבים לגור בבניין מוזנח, אם אין לכם זמן לנקות ולשמור על טיפוח ותחזוקת הבניין שיכרו את שירותיה של חברת ניהול בתים בתל אביב.

 

 

נכתב על ידי נועה בן ארי בשיתוף עם חברת בית בטוח.

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן