הדפסת למדה

הדפסת למדה, הנקראת גם סי פרינט C-Print, שהוא מותג של חברת דורסט, שפיתחה טכנולוגיות הדפסה דיגיטליות חדשניות. דור מדפסות למדה היה מהמדפסות הראשונות שהשתמשו  טכנולוגיית לייזר דיגיטלית להדפסת תמונות באיכות מוזיאלית. מדפסת למדה הינה מדפסת בעלת הטכנולוגיה הדיגיטלית האיכותית ביותר המדפיסה תמונות באיכות גבוהה מאד.

 

אודות לאיכות הגבוה תמונות למדה פופולרית במיוחד במוזיאונים, תערוכות צילום, חובבי אומנות וצלמים המעוניינים בהדפסה איכותית עוצרת נשימה, מלאת חיים, חדות ורוויה של צבע. הדפסת למדה מתאפשרת מגודל קטן עד להדפסות ענק. ההדפסה על נייר צילום, מתאימה לכל סוגי המסגור וההדבקה ובכלל זה, מתאים להדבקה בדיאסק.

 

ההדפסה במכונת למדה, נעשית על גבי נייר צילום – אמולסיה, שהוא נייר הרגיש לאור. התמונה נצרבת אל תוך שכבות האמולסיה המצפות את הנייר על ידי אור ופיתוח בכימיקלים.

התמונה המתקבלת בלמדה היא הדפסה איכותית, מדויקת בצבעוניות שלה, עשירה ועמידה לשנים. 

כשנייר הצילום עובר פיתוח, מתקבלת חדות יוצאת דופן, קונטרסט ורוויה המקנים להדפסת הלמדה את הנראות הטבעית, בהשוואה לטכנולוגיות הדפסה אחרות.

בין אם ההדפסה היא על גבי נייר (מט/מבריק) או על שקפי דוראטרנס, הדפסת הלמדה מספקת חדות מעולה, קונטרסט מדהים יחד עם רכות נעימה ואלגנטית, טון אחיד והדפסה גרפית באיכות גבוהה.

 

הדפסת למדה מחברת בין עולם הדפוס הדיגיטלי ועולם הצילום.

טכנולוגית ההדפסה בלמדה באה להחזיר את ההדפס לנייר צילום המסורתי, ע"י הפיכת הקובץ הדיגיטלי לאור והקרנה ע"ג נייר צילום רגיש לאור. תהליך זה מחליף את הדפסת הנגטיב בחדר חושך של פעם. טכנולוגית ההדפסה בלמדה היא היחידה שמאפשרת עריכה דיגיטלית, והדפסת הקובץ המעובד ע"ג נייר צילום מסורתי.

 

פרופוציות הדפסה Fit in / Fill / Real Size

הפרופורציה של קובץ התמונה אינו זהה בד"כ לפרופורציה של נייר ההדפסה, ולכן יש להחליט מראש כיצד להדפיס את התמונה. 

אם חשוב שהנייר כולו יהיה מלא בדימוי, ללא שום שוליים לבנים זה אומר שיש חלקים של התמונה שיחתכו, אך לעיתים חשוב שכל התמונה תודפס במלואה על הנייר ללא חיתוך.

 

הנה המושגים שיעזרו לך להבין:

 Fit-in – התאמה של הפרופורציה של התמונה לפרופורציה של הנייר כך שלא יחתך שום דבר מהתמונה. בדרך כלל יהיו שוליים לבנים בכדי להימנע מעיוות התמונה.

 Fill – פרופורציה מלאה  -כל הנייר יכוסה בתמונה ולא יישארו שוליים לבנים לכן יבוצע חיתוך של חלקים מהתמונה.

Fit in במצב זה יש מסגרת לבנה (אך לא שווה) בכל הצדדים. הקובץ יודפס במלואו ללא חיתוך אך המסגרת הלבנה מימין ומשמאל תהיה רחבה יותר מאשר מלמעלה ומלמטה.

 

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן