תקרות אקוסטיות במיוחד- לבית ולמשרד

תקרות אקוסטיות מעוצבות

בעבור כל מי שצריך להוסיף לעצמו תקרת גבס כדי ליצור אקוסטיקה שתבצע בידוד מרעשים, או מי מבינכם אשר מעוניין בהסתרה של צנרת של מזגן עשוי לבצע הוספה של תקרות אקוסטיות מעוצבות לתקרה בעלות אלמנטים מעוצבים ובכך לחוות הנאה צרופה מתקרה דקורטיבית ואף אפקטיבית. כי תקרה מגבס היא לא מחייבת את המציאות שצריך להתרגל לעצם היותה, אלו יכולות בהחלט תקרות גבס מעוצבות שמעוצבות באופן מרהיב ומיוחד.

 

תקרה אקוסטית מחיר

תקרה אקוסטית מחיר נקבע לפי מספר רב של פרמטרים, לרבות –  מהו סוג החומר ממנו מיוצרים האריחים,  עוביים, גודלם,  וכפועל יוצא, המחיר הוא לפי כמות, אורך או רוחב.   תקרה אקוסטית מחיר למטר יהיה בממוצע שח העשרות עד מאות שקלים,  בהתאם לסוג התקרה שבחרתם.  בנוסף לכך,  ישנן עוד אופציות שכדאי להביא בחשבון,  כמו למשל – בחירה של עיצובים מכל מיני סוגים,  עשיית שימוש בתקרות פח,  או לחלופין התקנה של תקרה אקוסטית צבעונית – אשר זהה לצבעים הבולטים באזור המיועד. תקרה אקוסטית מחיר מסוג זה נע בין 140-260 ש”ח בעבור מטר רבוע של אריחים בגודל 60X60   ואם ברצונכם לרכוש תוספת של בידוד, הדבר יעלה את המחיר עבור כל מטר רבוע בכמה עשרות שקלים.

 

אריחים אקוסטיים – 

אריחים אקוסטיים מצוינים למען מטרה של שמירה על הצליל בחדר ללא האפשרות שהוא ידלוף החוצה, לשמור על הקול מחדרים אחרים לשליפה פנימה לחדרים , או לחלופין לעדן את  הקול בתוך החדרים. ולכן, זה חיוני ביותר לבחור את הסגנון הראוי כדי להתאים אותו  למטרות החדר .

 

תקן תקרה אקוסטית

על פי תקן תקרה אקוסטית, יש להתקין את התקרות האקוסטיות על פי המצוין בתקן ישראלי מס' 5103. התקרות תוקמנה על מערכת נושאת הכלולה במחיר התקרות,  אשר היא תחובר לאלמנטים הקונסטרוקטיביים של המבנה. הפרמטרים של המערכת הנושאת ואופן תלייתה או לחלופין חיבורה של התקרה לקונסטרוקציה מחויבים באישור על ידי האדריכל והמהנדס. אולם מנגד, אישור כמו זה אינו מחייב הסרה של האחריות הבלעדית של הקבלן בנוגע לאיכות התקרה והיציבות שלה.

 

תקרה אקוסטית צמר

תקרה אקוסטית צמר או למטרה של חיפוי קיר, מורכבת משבבי עץ אשוח דקים ברוחב 1 מ"מ / 2 מ"מ אשר צורפו באמצעות צמנט.תקרה אקוסטית צמר מתאימה לאלמנטים הבאים – אולמות ספורט, תקרות אקוסטיות, חיפוי טבעי לקירות, בריכות שחייה, מכוני כושר, בתי ספר, מבנים תעשייתיים, חדרי מוזיקה וכיוצא בזה.

 

תקרה קלה

באם הנכם מעוניינים להרחיב חדר על הגג מ-23 מ"ר ל-40 מ"ר שהוא בלי גג רעפים, הקונסטרוקטור של המבנה ימליץ על תקרה קלה שתורכב על פני קירות אשר ייבנו מבלוקים סטנדרטיים. ומתחת לתקרה יונח בידוד ויושמו לוחות גבס.

 

 

המאמר באדיבות יוניקיט הנדסה פתרונות אקוסטיקה וחיפוי קירות

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן