ריצוף אבן ובנייה בשיש בשיטת ברנוביץ

 

בחלק ניכר מאזורי הארץ, ובמיוחד בערים הגדולות, קיימת צפיפות ניכרת. הפתרון לצפיפות הזאת הוא הקמת מבני מגורים ומגדלים שיתנשאו לגבהים שלא היו מקובלים בעבר. בעוד שבתים נמוכי קומה יכולים להיבנות בקלות בשיטה מקובלת של בנייה וחיפוי באבן טבעית, מגדלים מרובי קומות יש להקים תוך שימוש בשיטות מתקדמות המשלבות איכות עם גישה יותר תעשייתית. ריצוף אבן ושיש בשיטת ברנוביץ – זוהי הדרך המקובלת כיום להקמת מבנים גבוהים, תוך שילוב של זמן עבודה קצר יחסית, איכות גבוהה ואסתטיקה משופרת. כל זאת, תוך יישום אלמנטים מודרניים של חיפוי פנים באבן או בשיש.

שיטה ישראלית מצוינת 

את שיטת ברנוביץ הגה, פיתח ויישם לראשונה מוטי ברנוביץ, שעוסק מזה עשרות שנים בתפקידים בכירים שונים בענף הבניה. ברנוביץ, דור שני בענף הבניה, פיתח את השיטה בראשית שנות השמונים כתוצאה מהצרכים בשטח, על פי ניסיונו הניכר ותוך שיפור בקצב העבודה וברמת הבטיחות לפועלים.

עד אז היה מעורב ברנוביץ בהקמת אין ספור מבנים בפרויקטים מגוונים בכל רחבי הארץ, אך הבניה הגבוהה מאוד של רבי קומות עדיין הייתה נדירה יחסית. השינוי אירע כאשר קיבל את האחריות על הקמת מבני מגורים יוקרתיים בתל אביב בגבהים ניכרים, תוך דרישה לאיכות גבוהה, לסטנדרט בנייה מעולה ולנראות מצוינת. אז עלה בו הצורך לפתח שיטת בניה לקירות חיצוניים, שתאפשר קיצור זמן עבודה לצד איכות ללא פשרות. כך באה לעולם אותה שיטה הקרויה על שמו ואשר ניתן ליישם אותה עם מגוון חיפויים או עם פתרונות שיש מרהיבים.

אסתטיקה, יופי ויציבות

מאז נעשה בשיטה שימוש לראשונה, היא הפכה לנפוצה מאוד. כיום היא קיימת כמעט בכל פרויקט בניה חדש של מבנים גבוהים. מבנים למגורים, מבני ציבור, מבנים יוקרתיים – בכולם נעשה שימוש בשיטה, באיכות שהוכיחה את עצמה עם השנים כמצוינת.

ריצוף וחיפוי של אבן ושיש בשיטת ברנוביץ – כך ניתן להשלים הקמה מהירה יותר של קירות במבנים רבי קומות, גם כאשר רוצים שהקיר יהיה בנוי משכבות. ריצוף אבן בשיטת ברנוביץ מאפשר לקבל קיר רב שכבתי – גם חזק, גם עמיד וגם מאוד אסתטי. בדרך כלל, הקיר יהיה בנוי כאשר בחלקו החיצוני ייושמו בלוקים איכותיים (כמו איטונג). בחלק הפנימי, בתוך המבנה, יהיה מורכב הקיר מאבן איכותית, יפה ומרהיבה. בין הבלוקים שבחוץ לבין חיפוי האבן שבפנים יוצקים פלדה, תוך שימוש ברשת ברזל המקנה יציבות ועמידות. בזכות שיטה זו ניתן להקים במהירות קירות יציבים מאוד, כאשר חיפוי האבן הפנימי והטבעי מעניק מראה אסתטי, בהתאם למפרט ולסטנדרט הרצוי.
 

שתפו באמצעות:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן