ערכת ההגנה הטובה בעולם לתאי מעליות

כיום שם המשחק הוא זול כולם רוצים זול. רוצים שורה תחתונה. לא כל כך מעניין מה איכות המוצר או השרות שמקבלים, העיקר שהכותרת תתאים למה שחיפשו והמחיר יהיה נמוך, הכי נמוך שאפשר.

אני עוד אחזור לפסקה הזו אך כדי שתבינו על מה אני מדבר אשמח אם תקראו את המאמר הבא.

חברת דקו-שילד יצרנית ערכות הגנה לתאי מעליות, נוסדה לפני 6 שנים. במהלך למעלה משנה ערכנו ניסיונות בפיתוח ערכת הגנה הטובה בעולם לתאי מעליות! כן כן, הטובה בעולם. בדקנו את כל המוצרים הדומים הקיימים בעולם (בישראל לא הייתה חברה המייצרת ערכות הגנה לתאי מעליות),  ופיתחנו את ערכת ההגנה המושלמת לתא המעלית.

מוטות טלסקופיים לתליית הכסויים (פיתוח של חברת דקו-שילד)

פיתחנו מוטות טלסקופיים המאפשרים את תליית הכסויים במעלית ללא צורך בקידוחים או בכל עבודה. (מוצר שלא קיים בעולם והוא פיתוח של חברת דקו-שילד). השקענו שעות רבות בפיתוח מוטות שניתן יהיה לחזקם ללא צורך בכלי עבודה ויהיו קלים לתפעול ע"י אדם בודד. התקנו בהם מערכת קפיצים המאפשרים תפיסה מיידית אל קירות המעלית ולאחר מכן יחוזקו במהלך כמה שניות למצב שיהיו חזקים דים כדי לא ליפול. מצד שני, מונעים הקפיצים מצב בו אדם לא מיומן יהדק אותם יתר על המידה ויעקם את קירות המעלית. ארבעת המוטות תפוסים אחד לשני בעזרת תושבת פלדה קפיצית, מה שיוצר מסגרת מושלמת סביב המעלית שאין כל אפשרות שתזוז ממקומה. המוטות עשויים אלומיניום כדי שייראו אסתטיים וגם לא יחלידו עם השנים. חשבנו על כל פרט במוטות הללו.

בכל סט מוטות כזה יש כ-11 סוגי חלקים שונים המיוצרים במיוחד עבורנו. בעיבוד שבבי, קפיצים בהזמנה מיוחדת, תושבת פלדה ועוד. כל אלו מיוצרים במיוחד עבורנו. אמנם עלויות הייצור גבוהות מאוד אך לנו היה חשוב לייצר מוצר מושלם וידידותי למשתמש, שיחזיק מעמד שנים רבות ולא דווקא לחסוך.

כפתורי תליה

לעיתים במקום מוטות בוחרים הלקוחות שלנו בכפתורים קבועים, אותם אנו מתקינים בקונטור העליון במעלית, בחיבור בין התקרה לקירות ועליהם נתלים הכסויים. גם את הכפתורים האלו אנו מייצרים במיוחד (ולא קונים משהו ש"לא בדיוק מתאים" מהמדף). הכפתורים עשויים נירוסטה והם קטנים (12מ"מ) כדי שלא יראו כנטע זר ומגושם במעלית. בנוסף, גודלם מתאים בדיוק לטבעות המתלבשות עליהם כדי שהכסויים לא יוכלו ליפול.

כיסויי ההגנה

למדנו, שבעולם מייצרים כסויי הגנה למעליות בעוביים שבין 5 – 10 מ"מ בלבד. הבנו שבישראל בניגוד לארצות הברית לדוגמא, ממעטים להשתמש במהלך הובלות או שיפוצים בציוד המתאים להובלת ציוד בתא המעלית. בארה"ב, מוביל מקצועי לא מכניס למעלית אף מטען שאינו מונח על עגלה. ולכן, הסיכוי לפגוע בקירות או ברצפה קטן. לצערנו בישראל זה לא המצב. ויש סיכוי גדול שבמהלך הובלה משהו יתקל בקיר המעלית ויפגע בה. ולכן, חיוני להשתמש בכיסוי קירות מאסיבי. הכיסויים אותם אנו מייצרים הם בעובי 30 מ"מ בעלי 3 שכבות של חומרי ספיגה שונים ועשויים עם תפרים לכל האורך בכל 10 ס"מ (כמו תפרים של שמיכת פוך). וזאת, כדי שהכסוי יוכל "לעבוד קשה"  וגם לאחר שמושים רבים ישמור על המראה ועל יכולת ספיגה של מכות ושריטות. גם בחלון הלחצנים לא חסכנו. אנו מייבאים ניילון אופטי, עבה במיוחד ובעל שקיפות גבוהה כמו של זכוכית. חשוב לנו שהכסויים יראו יפה והרגשת הנוסעים במעלית תהיה נעימה ללא תחושה של "אתר בניה". כמובן שהכסויים תמיד תפורים ע"פ מידות המעלית הספציפית ואין לנו מוצר גנרי שאנחנו מורידים מהמדף.

מיגון הרצפה

רצפת המעלית העשויה לרוב שייש היא החלק הפגיעה ביותר במעלית.  בדרך כלל הרצפה ניזוקה ראשונה ולא פעם אפשר להיכנס למעלית ולראות רצפות סדוקות ושבורות.

בארץ לא הצלחנו למצוא שום חומר שיכול להגן על רצפת מעלית בצורה אפקטיבית ושיהיה גם נוח לתפעול. שטיחי גומי או פי.וי.סי  למיניהם לא עושים את העבודה ובמקרה הטוב מגינים נגד אבק ולכלוך. עוביים הוא 2- 3 מ"מ ובשום אופן לא יצליחו להגן על רצפת המעלית נגד משקל כבד שילחץ נקודתית על הרצפה כמו לדוגמה גלגל של עגלה מלאה בחומרי בניה או חפץ כבד שייפול מידי אחד המשפצים מובילים המשתמשים במעלית. לשטיחי גומי ופי.וי.סי יש גם בלאי גבוה. קרע קטן מיד "ירוץ" לכל האורך ותוך זמן קצר תיקרע כל היריעה. תופעה נוספת קורית  כאשר מוכנסת עגלה כבדה למעלית, דוחפת את הכסוי פנימה ותוך זמן קצר יסלקו המובילים את היריעה החוצה כדי שלא תפריע להם בהעמסה.

אני חייב להודות שבתחילת דרכינו גם אנחנו ספקנו יריעות כאלו שהם מאוד זולות, אך תוך זמן קצר הבנו שהם לא עושות את העבודה. החלפנו אותן באריחים מיוחדים בעובי של 7 מ"מ, המיועדים למשקלים כבדים. ובנוסף הם בעלי מראה יפה. עד כדי כך יפים שלעיתים הלקוחות שלנו בוחרים להשאיר את הרצפה שאנו מספקים באופן קבוע בתוך המעלית. אל האריחים הללו מתחבר סף שיפועי המסופק ביחד איתם, מה שמאפשר להכניס בקלות עגלות כבדות. האריחים עושים עבודה כל כך טובה שתתקשו להבחין שהם לא חלק אינטגראלי מרצפת המעלית. גם את האריחים הללו לא ניתן להשיג בישראל ולכן אנו מייבאים אותם בעצמנו לטובת לקוחותינו.

אריזת הערכה

אנו מספקים ביחד עם ערכת ההגנה למעלית שני מארזים מדוגמים. הכסויים והמוטות נכנסים לתוך צ'ימידן ענק (150 ס"מ)  ואריחי ההגנה לרצפה מסופקים ביחד עם מנשא מיוחד + פטיש גומי להרכבה מהירה וקלה (הרכבת הרצפה לוקחת 2- 3 דקות גם לאדם לא מיומן) .ניתן לראות תמונות באתר שלנו.

זוכרים את הפיסקה הראשונה? חברת דקו-שילד ספקה במהלך 6 השנים האחרונות ערכות הגנה רבות. שמנו הולך לפנינו ואנו מומלצים ע"י חברות יעוץ המעליות כמו אפיק יועצים ,לוסטיג יועצים ואחרים. כמו כן אנו מספקים ערכות הגנה לחברות הניהול הגדולות כמו נכסי אריאל, חברת נתון, חברת מקדן, חברת נתמ, ועוד רבים וטובים. גם חברות המעליות הגדולות בהן ישראליפט, שינדלר, אינטראפ, אלקטרה וכפיר, מזמינות מאיתנו ערכות הגנה עבור הלקוחות שלהם.

לאחרונה קמו מספר חברות מתחרות שחרטו על דגלם לייצר ערכת הגנה זולה. הם ידעו שלא יוכלו להתחרות באיכות ערכת ההגנה של חברת דקו-שילד ולכן מה שנשאר להם הוא לדבר על המחיר.

כל החברות שהזכרתי הן לקוחות חוזרים המכירים את האיכות והשרות של דקו-שילד וממשיכים להזמין את ערכת ההגנה שלנו. אך מדי פעם, אני מקבל פניות מלקוחות חדשים ששואלים "למה שלך יותר יקר" ? מבחינתם, ערכת הגנה למעלית זו כותרת, שכחו שמאחורי הכותרת יש מוצר, לשמחתי, אין כל דמיון בין המוצר שאנחנו מספקים למוצרים האחרים שנמכרים בשוק.

אך מה לעשות, כדי לייצר בזול וגם להרוויח, חייבים לפגוע באיכות המוצר, להשתמש בחומרים זולים שלא הכי מתאימים וזאת רק כדי למכור בזול. אנחנו בחברת דקו-שילד נמשיך לייצר את המוצר האיכותי שלנו, נמשיך להשתמש בחומרים האיכותיים והמתאימים ביותר, לא נחסוך עליכם הלקוחות המרוצים שלנו בשום חלק במפרט הערכה, לא נאלתר ולא נמכור לכם מוצר שלא יגן על תא המעלית שלכם במאה אחוז. והכי חשוב, אנחנו אנשים יצירתיים המפתחים מוצרים בעצמנו ולא מעתיקים פיתוחים של אנשים אחרים.  (המוטות הטלסקופיים הם פיתוח שלנו), אנחנו מעריכים  את הזיעה והמאמץ שמישהו השקיע בפיתוח מוצר ומכבדים זאת. אנו מאמינים שעסקים זה לא רק המחיר אלא גם איכות המוצר ואיכות השרות. מקווה שגם אתם מאמינים בזה.

הכותב הוא: גיא שפירא מנכ"ל חברת דקו-שילד מפתחת מוטות התליה האוניברסליים ויצרנית ערכות הגנה לתא המעלית.
ליצירת קשר עם דקו שילד:   |  054-4801536 
 

לדף המידע של דקו שילד לחצו כאן

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן