עיצוב דלתות כניסה

כיצד דלת כניסה משפיעה על עיצוב הכניסה ?

בחירה של דלת כניסה שתשפיע על עיצוב הכניסה מהווה משימה שעל פניה נראית טריוויאלית, ברם הינה מורכבת למדי מאשר הנכם חושבים. עיצוב כניסה לדירה על ידי דלת כניסה מעוצבת אליה יקבע את הרושם הראשוני שיסיקו הודות הדירה שלכם כל מי שפוקד אותה. דלת כניסה מעוצבת מיטיבה ומשדרגת את הנראות והתחושה ההתחלתיים כאשר מגיעים לדירה שלכם. הדלת כניסה הינה בעלת תפקיד אסתטי ושימושי וצריך שיתקיים איזון נכון בין שתי הדרישות הללו. דלת הכניסה משפיעה בוודאות על עיצוב הכניסה ועל הנראות של הדירה ובאופן ישיר על הרושם הראשוני שמשאיר הבית שלכם על כל מי שפוקד אותו. במציאות העכשווית ישנה מגמה אצל יצרני דלתות הכניסה, של העסקת מעצבי פנים עבור עיצוב דלת כניסה שתורמת רבות לעיצוב הכניסה.

בעשור האחרון, דלתות כניסה מעוצבות אינן רק יוצרות הפרדה בין אזור החוץ לאזור הפנים של הדירה, כי אן בעלות תפקיד מרכזי ומשמעותי במיגון של הבית ובשמירה על רכוש יקר. מפאת זאת, דלתות כניסה מעוצבות לדירה נדרשות לכלול אמצעי מיגון משוכללים, כדי למנוע פריצות גניבות. בחירת דלתות הכניסה באופן מיטבי, אשר יבצעו סינרגיה בצורה הרמונית עם שאר הדלתות של הדירה, עבור יצירת קו וסגנון עיצובי הומוגני לנראות שלמה. עיצוב וסגנון דלתות הכניסה משפיע על האווירה בכל הדירה. דלתות כניסה מעצבות משדרות את הקו העיצובי שלכם בהתאם לטעם האישי שלכם. מדובר בקבלת צ'אנס לתת ביטוי לסטייל שלכם וליצור את הנראות והרושם המועדפים עליכם.

כיצד דלת עץ תשתלב בכניסה?

עיצוב חלל הדירה מורכב מסינרגיה הרמונית של שש פאות בכל חדר – התקרה, הרצפה וארבעת הקירות. כאשר הנכם מתכננים את הקו העיצובי של הדירה שלכם, הנטייה הראשונית היא לחשוב על הריצוף, צבעי הקירות, החלונות שיעניקו את האור הטבעי לדירה והריהוט בה. כמו כן, יש אלמנט אחד שעשוי להעניק לדירה שלכם נראות אקסקלוסיבית, קלאסית או עכשווית ונועזת – וזאת על ידי רכישת דלת כניסה מעץ.  דלת עץ מתאימה בפרט לבתים פרטיים ולא לדירות. היא מגיעה רק בצבעי עץ.  המעלה המובילה של של דלת כניסה מעץ באה לידי ביטוי שהנכם עשויים לעצב אותה ככל אשר עולה על רוחכם – דלת כניסה מעץ בכל עת מעוצבת בהתאם להזמנה אישית שלכם, והיא  מאפשרות לכם להעניק לכניסה של הדירה שלכם מגע אישי ומראה כפרי. בדרך כלל, נהוג להוסיף חיפוי מעץ לאזור שמסביב לדלת.

כיצד תשתלב דלת אלומיניום בכניסה?

נהוג לחשוב כי האלומיניום מייצר תחושה מתכתית וקרה, אבל בעצם דלת אלומיניום בכניסה עשויה להתאים לכל עיצוב שתבחרו, כמו למשל – כפרי, קלאסי אורבני או מודרני. המרקם והצבע עשויים להשתנות בהתאם לסטייל של הדקורציה שלכם, והאלומיניום עשוי ליצור את התחושה בה הנכם מעוניינים בהתאם לבחירה שלכם. לאלומיניום יש רק חזות קשוחה, אבל בעצם הינו גמיש ביותר אל מול כל חומר גלם שונה. חופש העיצוב שהינו מאפשר מהווה מעלה ניכרת עבורכם – גדלים שאינם סטנדרטיים, התאמה למפתחים גדולים, אפשר לבצע סינרגיה שלו בקלות על ידי זכוכית וכל מיני אלמנטים, ולייצר ממנו צורות שונות כמו לדוגמה – כל מיני קשתות. דלת אלומיניום לא מתאימה רק לכניסה לדירה. באפשרותכם להתקין דלת אלומיניום אף בכניסה למשרד, בכניסה לחנות שלכם והן במעבר בין הנכס שלכם לבין המרפסת. בכל אזור דלת מאלומיניום מקבלת אופי קמעה שונה, אבל בלי עוררין על כך, היא מבצעת סינרגיה באופן יפה ומרשים ביותר. תוכלו למצוא כל מיני עיצובים שלה – דלת שכמעט כולה מאלומיניום ורק חלון קטן של זכוכית קבוע במרכזה, דלת מלאה פיתולים ומשלבת את שני החומרים לסירוגין, דלת שקופה לגינה שיש בה מסגרת אלומיניום דקה, וכיוצא בזאת.

עיצוב דלתות פלדה

כיום פופולרי מאוד לעצב דלתות פלדה והינן גם מהוות מרכיב משמעותי ביותר בעיצוב הכולל של דירה, ניתן לקנות דלתות פלדה מעוצבות במנעד רב של עיצובים ועיטורים מקסימים. ניתן להגיד, כי כיום קיימים שלוש עקרונות מפתח שיש לשים עליהם את הדגש כאשר קונים דלתות פלדה – ביטחון, איכות ועיצוב. הכניסה לדירה חדשה, אשר מציבים בה דלת הכניסה, יוצרת רושם ראשוני לטוב או לרע. באם הכניסה לדירה כוללת דלת פלדה ישנה, והכניסה לבית הינה מוזנחת או סתמית, הרושם הראשוני שיתקבל ממכם כלפי הדירה שלכם יהיה בכיוון שלילי. אבל באם הכניסה לדירה שלכם כוללת דלת כניסה יציבה וחדשנית, אזור הכניסה יהיה נקי ומספר אביזרי נוי יעטרו את הכניסה לבית שלכם, כי אז תיצרו רושם ראשוני חיובי ביותר של יוקרה, אסתטיקה ואיכות. הדירה שלכם משקפת אתכם ומעידה ביותר על מי שאתם ואפשר לומר בוודאות כי עיצוב דלתות פלדה הוא כמו עיניים לנשמה, בשל כך משמעותי ביותר שתבחרו דלת כניסה מתאימה, אשר תשקף אתכם באופן הכי מיטבי, וכן משמעותי שתיצרו סביבה נכונה, שתשלים את הבחירה בדלת המושלמת. בימים אלו ניתן למצוא דלתות פלדה מעוצבות במנעד רב של צבעים, טקסטורות וגדלים ואין עוד רק בצבעים של חום ולבן, כי אם דלתות כניסה בצבעים בורדו, כחול ואפור. המון דלתות כניסה באות ביחד עם עיטורי אלומיניום או עם חלון זכוכית לבנה מעוצבת.

מידות וגודל הדלת

דלת כנף –   הינה בעלת צד אחד קבוע ברוחב של 1.35-1.55 מטרים. דלת כנף, מבצעת סינרגיה בצורה  הרמונית עם הקו העיצובי שנבחר לדירה. הדלת כניסה הזאת הינה בעלת כנף אחת בצבע  שמנת וידית עץ, אשר מעבירה תחושה של ביתיות. כאשר פותחים את הדלת כניסה מתבצעת סינרגיה נהדרת עם פנים הדירה, אשר מזמינה את אורחי הדירה להיכנס אליה.
דלת וחצי – המידות של דלת כניסה דלת וחצי הינן בטווח שבין מאה וארבעים עד מאה ושבעים סנטימטר רוחב. דלת כניסה עשויה להיות מעוצבת כדלת בכנף אחת , דלת וחצי או כדלת בעלת יחידות צד והן כדלת כפולה.

עיצוב בצבעים של דלתות

על מנת לבחור את דלת הכניסה ואת הצבע לדלת הכניסה באופן הכי מיטבי , משמעותי לפנות לחברות אשר מציעות דלתות כניסה במנעד נרחב, להתרשם מהדלתות המוצעות בשבילכם ורק בתום זאת לבחור את הדלת האופטימלית. אפשר להיוועץ עם בעלי המקצוע אשר עובדים באותה רשת או חנות שעוסקת בענף דלתות כניסה ובהתאם לכך להחליט מה הכי מתאים עבורכם. כאשר עסקינן אודות דלת בית פרטי, אין מומלץ להתפשר באף נתון.

ציפויים של דלתות כניסה

ציפוי דלת כניסה מפלדה מחדש, מהווה אחת מן ההחלטות המשמעותיות והמהנות לשיפור הדירה שלכם. ציפויים של דלתות כניסה יעניקו לכם ביטוי חיצוני לטעם הספציפי והעיצובי שלכם וישקף את החשיבה מחוץ לקופסה שלכם. פעילות משותפת עם בני הזוג או עם החברים הטובים שלכם בבחירת התצורה של דלת הכניסה, עיצוב החזית וכל מיני עזרים, לרבות ציפויים של דלתות כניסה, עשויה להוות חוויה שאותה תזכרו הרבה זמן, מתגמלת וגם מהנה.  ציפויים של דלתות כניסה, שמבצעים סינרגיה ומשלימים את הארכיטקטורה של הנכס שלכם עשויים להיטיב עם האסתטיקה ולהאמיר את כל ערך הנכס שלכם.

מחירים של דלתות כניסה מעוצבות

דלת כניסה
עיצוב דלתות

השוואת מחירים של דלתות כניסה מעוצבות בין יצרנים המפרסמים מחירים באתרים שלהם

 

דלת כניסה סטנדרטית, כולל משקוף חובק2,500 ש"ח כולל מע"מ
מחיר דלת כניסה כפולה10,000 – 12,000 ש"ח
מחיר דלת כניסה בגודל לא סטנדרטיעל כל 5 ס"מ יש תוספת של 15 אחוז במחיר
דלת צבועה בצבעים שונים מכל צד380 ש"ח לפני מע"מ
מחיר דלת בצבע מגורען350 ש"ח לפני מע"מ
תוספת חלון500 ש"ח -1,500 ש"ח לפני מע"מ תלוי בצורת החלון
תוספת חלון מעוצב1750 ש"ח לפני מע"מ
תוספת ידית משיכה350 – 750 ש"ח לפני מע"מ תלוי באורך הידית

 

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן