נפט לחימום בבית בחודשי החורף

נכון, אמנם החורף הישראלי איננו "מפחיד" כמו החורף האירופאי אך הוא עדיין קר לנו, הישראלים. אז כיצד ניתן להתחמם בקלות ויתרה מכך – בחיסכון? ובכן, כיום ניתן למצוא שפע של שיטות שמציעות לכם להתחמם מפני הגשם העז, אך האם אתם יודעים באמת איזו שיטה היא הכי יעילה?

אופציית החימום היעילה, חסכונית והבטיחותית ביותר היא אופציית נפט לחימום ביתי בחורף ביתי. אין ספק שאחד הנושאים החשובים והמרכזיים שמנעים את כולנו בעודנו מחפשים אמצעי חימום לחורף הוא אמצעי הבטיחות, זהו רק יתרון אחד מתוך מבחר של יתרונות שהופכות את נפט לחימום בחורף לבית, לכה מבוקש בקרב האוכלוסייה בארץ ובעולם.

נפט כאמצעי חימום לבית – כל מה שרציתם לדעת.

לצערנו בכל חורף אנו יכולים לשמוע על תאונות כאלו ואחרות שבהם היה מעורב אמצעי חימום, כמו לדוגמא: תנור, רדיאטור, סדין חשמלי, מפזר חימום ועוד מכשירי חימום נוספים. כל אלו מובילים אנשים רבים לחפש אחר אמצעי חימום יעיל, חסכוני ובעיקר ביטחוני אשר יעזור להם לעבור את החורף בקלות ואפילו בכיף.

נפט לחימום בחורף לבית (בדומה לאמצעי חימום על ידי סולר לחימום בחורף לבית) הינו אמצעי בטיחותי מאוד ומדוע? ובכן, כאשר אנחנו משתמשים בחימום כמו נפט לחימום בחורף בקמין (וגם סולר לחימום בחורף בבית) אנו נהנים מחימום הדרגתי שמגיע לרמה גבוהה. קמינים הלו ידועים בשל בערת הנפט שמתרחשת בתוכם בחלל סגור ולכן אין כל חשש שמא חימום באמצעותו עלול לגרום לדלקה בבית.

מעבר לכך, חימום שנעשה על ידי סולר לחימום בחורף (וגם על ידי נפט לחימום בחורף) בבית אין כל צורך לחשוש שמא יהיה קצר חשמלי שגם אלו עלולים ליצור שריפה בבית. חימום באמצעות סולר לחימום בחורף וגם נפט הרבה יותר חסכוניים מכיוון שאנו קונים סולר ונפט בתחנות הדלק ושמים אותם במכשיר שמסוגל להגיע לדרגות חום גבוהות במשך שעות על גבי שעות ומתי שנגמר החומר, אנו יודעים (פחות או יותר) כמה כסף בזבזנו לעומת החשמל שיכול לפעול שעות ואנו לא כל כך מודעים כמה כסף אנו מבזבזים.

מי מוצרי נפט בע״מ מספקת מחיר סולר ודלק מהנמוכים בארץ! לקבלת הצעת מחיר התקשרו: 0542335430.
לפרטים נוספים:
http://www.batim.org.il/company.asp?pageID=91

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן