מתי כדאי להשתמש בפיניםכפתורי נירוסטה קבועים לתליית מערכת ההגנה לתא המעלית

 

בשנת 2008 הקמנו את את חברת דקושילד כדי לתת פתרונות הגנה לתאי מעליות. המצאנו אביזר יחודי לתליית הכיסויים שלא היה קיים בשום מקום בעולם. המצאה חדשנית שלנו. פיתחנו מוטות טלסקופים בעלי מערכת קפיצים אשר גורמים למוטות להתפס בין קירות המעלית מייד עם רגע פתיחתם ובנוסף התקנו בהם מנגנון המונע הידוק יתר ככה שהמתקין ידע בדיוק ובקלות האם הידק אותם מספיק כך שלא יפלו ומצד שני לא יהדק יותר מדי, כדי שלא יפגע בקירות המעלית.

המוטות עשויים מצינור אלומניום בעל עובי דופן עבה מה שהופך אותם למאוד חזקים ועם זאת קלי משקל. אנו מאוד גאים בפיתוח שלנו והשקענו מחשבה רבה וזמן כדי שאלו יהיו מאוד נוחים וקלים לשימוש. כפי שציינתי מדובר בהמצאה שלנו למוצר שלא היה קיים בעולם.

בכל העולם נוהגים להשתמש בפינים קטנים עשויים נירוסטה אותם מתקינים על קיר המעלית מספר סנטימטר מתחת לתקרה. על פינים אלו נתלים את הכיסויים. חסרונם של הפינים שהם נשארים במעלית ופוגעים מעט במראה הנקי של המעלית. עם זאת זהו פתרון המתאים יותר מהמוטות הטלסקופים בבנינים בהם אין איש אחזקה קבוע או אב בית שתפקידו הוא להתקין את המוטות ומערכת ההגנה לקירות. בבנינים בהם ההתקנה היא מנת חלקו של איש וועד הבית אנו ממליצים על התקנת כפתורי נירוסטה קבועים על פני המוטות הטלסקופים וזאת כדי להקל עליו את התקנת הכיסוים. לכן אנו מספקים עבור לקוחותינו את 2 האופציות. כפתורי נירוסטה קבועים או מוטות טלסקופים מתפרקים.

אנו חורטים כפתוריםפינים קטנים מנירוסטה שמתאימים לקו העיצובי של המעלית ככה שכמעט ולא יהיו מורגשים בתא המעלית ומצד שני תקל מאוד על איש וועד הבית להתקין את הכיסוי, מה שיגדיל מאוד את הסיכוי שהמיגון אכן יותקן בעת הצורך ולא יוותרו על ההתקנה מתוך עצלות או חוסר יכולת טכנית או אפילו פיזית (התקנת המוטות דורשת טיפוס על סולם קטן). כיסויי הקירות והרצפה ישארו כשהיו. נספק כיסויים בעובי 25 מ"מ בעלי 3 שכבות של חומרי שיכוך ותפרי אורך מחזקים כל 10 ס"מ כמו שמיכת פוך והגנת הרצפה ע"י אריחים יצוקים בעובי 5 מ"מ בלתי ניתנים לקריעה.

כל אלו יתנו הגנה אפקטיבית לתא המעלית שלכם ובנוסף התקנתם תהיה קלה ומהירה.
 

הכותב הוא גיא שפירא, מנכ"ל חברת דקושילד

ליצירת קשר עם דקו שילד: לחצו כאן לקבלת הצעה  |  054-4801536

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן