רנסנס בעולם עיצוב הפנים למשרביה

 

משרבייה מהווה אלמנט עיצובי לתוך הבית, היא מיועדת לחלוקה של החלל בצורה אופטימלית וגם בתור מחיצות דקורטיביות בין חללים בעיצוב דירה, משרד. משרביות במבחר סוגים, חיפויים לקיר , ולוחות מעוצבים בתלת ממד הניתנים לצביעה בכל צבע.

 

משרביה –

משרביה היא שימושית, מתוחכמת ואלגנטית – המשרביות זוכות בעשור האחרון לרנסנס באדריכלות ובעיצוב הפנים, ומספר הפרויקטים שעושים בהן שימוש גדל בהתמדה. ניתן לכנות אותה חלון סבכה, בחנויות מכנים אותה לבני תחרה, אך המלה הספציפית, שלא מתעלמת מהמקורות של האלמנט הייחודי הזה, היא משרבייה.

 

משרביות –

המקור של משרביות הוא בארצות האסלאם: שם השתמשו במשרבייה – מעשה אמן מעץ או מחמר, לרוב על מנת לשים מחיצה בין הנשים לרחוב הסואן. במצרים בנו חלונות ומרפסות עץ סבוכות, ברג'סטאן שבהודו בנו כך ארמונות שלמים לנשים.

משרביה מתכת
משרביה מתכת

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

משרביה מתכת –

משרביה מתכת עשויה להשתלב בכל סגנון עיצובי באמצעות בחירה בעיצוב הפתחים אשר מתבצעים באמצעות חיתוך לייזר מדויק וספציפי. בנוסף, ניתן לצבוע את המתכת בכל גוון שהוא המותאם לאלמנטים הנוספים שבסביבה. משרביית המתכת יכולה להשתלב גם כחיפוי עיצובי לקירות.

 

משרביה מאלומיניום –

מחיצה העשויה משרביה מאלומיניום יכולה לתת את הפתרון המעשי ולחצוץ בין אזורים שונים בתוך המבנה או בין הפנים לחוץ, נוסף על כך, את המענה העיצובי הבלבדי אשר בין היתר יוצר משחקים של אור וצל אשר מגדילים את חוויית השוהה במקום. באמצעות ייצור משרביה מאלומיניום, ניתן לקבל מנעד נרחב של צורות, מפאת הסיבה שהן מבוצעות באמצעות חיתוך לייזר מדויק.

 

משרביות חוץ –

בשל העובדה כי מדינת ישראל רובה ככולה מתאפיינת בימים חמים, קיימת חשיבות רבה למציאת פתרונות אשר יאפשרו חדירה של אוויר בשילוב מיעוט של קרני השמש. בחלונות רבים משלבים תריסים מסוגים שונים, אולם גם בעת הישיבה בגינה נדרש לעיתים קרובות הגנה מפני השמש היוקדת אשר יאפשר חדירה של אוויר – כקיר או כתקרה.

 

משרבית חוץ

 

משרביות CNC –

עבודות עץ מיוחדות מאפשרות להשתלב עם המאפיינים של החצר או הגינה ולשמור עליהם בעת הקמת משרביה. אם ברצונכם, ניתן לתת הנחיות ספציפיות לעיצוב של משרביה ולאחר מכן להעביר אותה לייצור באמצעות טכנולוגיות של כרסום  CNC..

 

חיתוך לייזר –

חיתוך בלייזר הינה טכנולוגיה המאפשרת חיתוך של מוצרים וחלקים דו – ממדיים מיריעות שטוחות ומלוחות עם אפשרות לחיתוך צורות מורכבות במגוון גדלים.

 

CNC –

CNC  הוא קיצור שלComputer Numerical Control  –  אשר מובנו הוא בקרה של מחשבים באופן  נומרי.

 

משרביה מפח –

משרביה מפח, כאשר החיתוך הוא חיתוך לייזר ולהבה או כרסום סי אן סי, בהתאמה. החיתוך – המתבצע לאחר תכנון באופן מדויק של אדריכל – יוצר אלמנטים משלימים למדרגות, מעקות, קירות דקורטיביים.

 

צביעת משרביות –

ניתן לצבוע את המשרביות במבחר סוגים של צבעים, ולקבל למשל בעזרת ההיבט של הצבעוניות – רוח חיים.

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן