מנהלי חברות ניהול? כך תנהלו קריאות שירות טוב יותר

טיפול בקריאות שירות יכול להפוך לתהליך מסורבל, במיוחד כאשר אתם מנהלים המון בניינים בו זמנית, או מפעילים ספקי שירותים מסוגים שונים.

כאשר ההתנהלות אינה טובה, בעיות רבות יכולות לצאת מכלל שליטה ולהוביל לדיירים לא מרוצים שלא מקבלים שירות, לספקי שירותים שהולכים לאיבוד מרוב עומס עבודה או היעדר סדר וארגון ובעיקר – לבעיות תחזוקה שלא מטופלות בזמן. בעיות שעלולות להוביל להוצאות גדולות יותר ולנזקים חמורים.

 

כיצד מתגברים על האתגרים?

יש המון דרכים להתגבר על אתגרי השירות, אך הפתרון היעיל מכולם הוא לעבוד עם תכנה לחברות ניהול. תוכנה לחברות ניהול ועד בית מציעה למנהלי חברות ניהול המון ערך מוסף ובעיקר היא מאפשרת להם לטפל בקריאות שירות באופן אוטומטי.

המשמעות היא שבמקרה ויש תקלה, הדיירים יכולים לפתוח קריאות שירות, ואתם שולחים באופן מידי הודעה לאנשי התחזוקה עם כל הפרטים החשובים.

 

מעקב אחר עבודות התחזוקה

כמו כן תכנה לחברות ניהול ועד בית מאפשרת לכם לנהל את כל נושא האחזקה בצורה הרבה יותר מסודרת. באמצעות התכנה תוכלו לקבל התראות בזמן אמת כך שעבודות האחזקה השוטפת תמיד יבוצעו בזמן, כמו כן התזכורות יבטיחו שלא תשכחו מטיפולים תקופתיים של כלל המערכות בבניין.

ככל שתהיו מסודרים ומאורגנים יותר ותקפידו על עבודות אחזקה שוטפות, כך תקטינו את הסיכון לקריאות שירות מצד הדיירים ותוכלו להקטין את הסיכוי לקיומם של מקרי חירום.

 

ניהול מהמובייל בכל מקום ובכל זמן

אם בעבר כאשר לא הייתם נוכחים במשרד לא יכולתם לבצע פעולות כמו לתאם עבודות תחזוקה, או להגיב לקריאות של דיירים, תכנה לחברות ניהול מאוד מקלה עליכם, בכך שמאפשרת לכם לתת מענה מיטבי מכל מקום בו אתם נמצאים ובכל זמן.

אפליקציה לחברות ניהול ועד הבית זמינה עבורכם גם במובייל ומאפשרת לכם לצפות ולהגיב לקריאות שירות מכל מקום. מעבר לכך, באמצעות האפליקציה תוכלו לקבל גישה למאגר הספקים, אנשי קשר והדיירים בבניין ולבצע פעולות שונות שיחסכו בזמן יקר. כמובן שכל המידע מאובטח בצורה רב שכבתית ומגובה על בסיס יומיומי, כך שאתם יכולים להתנהל בלב שקט ולהתייעל במידה רבה.

 

המאמר נכתב ע"י נועה בן ארי בשיתוף חברת איי-פוינט המפתחת את מערכת Build-app

 

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן