מיגון מעליות – מדוע לא להשתמש במיגון דק למעלית?

מיגון מעליות אמור לשמור על המעלית שלכם מפני נזקים, אך במקרים מסוימים הוא עלול גם לעשות את ההיפך הגמור ואפילו להזיק בעצמו. כדי להבטיח שתקבלו מקסימום הגנה, ותגיעו לבחירה נכונה, ריכזנו לכם כמה טיפים חשובים.

 

לפני הכל – אל תתפתו למחיר זול

מחיר זול יכול להיות מאוד מפתה, אך במקרים רבים אתם תשלמו על כך ביוקר בהמשך. לכן אל תקנו מיגון למעלית רק על סמך המחיר, אלא קחו בחשבון גם שיקולים חשובים נוספים.

 

מדוע לא להשתמש במיגון דק מדי למעלית?

הקפידו על כך שמיגון המעלית יהיה בעובי של 15 מ"מ ומעלה. פלטות מוקצפות או OSB בעובי של 9 עד 11 מ"מ, יהיו דקות מדי עבור מיגון המעלית, ועלולות להוביל ליותר נזק מתועלת.

מה הסיכונים במיגון דק?

 

  • הברגים יציצו מבעד למיגון וישאירו סימנים – הברגים יציצו מהצד השני וישרטו את הנירוסטה או יסדקו את הזכוכית. לא חסרות מעליות נירוסטה שרואים בהן חורים של ברגים.
  • המיגון יתפרק עם הזמן – חומר דק גם מאלץ את המתקינים לעבוד עם ברגים מאוד קצרים, ולהשתמש בזוויות מיוחדות ולכן עם הזמן קיים סיכוי שהמיגון פשוט יתפרק בעת נסיעת המעלית והמעלית תהיה ממוגנת באופן חלקי.
  • לא ניתן למגן את מזוזות המעלית – בעיה נוספת שנובעת ממיגון דק מדי היא שלא ניתן למגן עם הפלטה את מזוזות המעלית. המזוזות הן למעשה המשקופים של המעלית, בדומה למשקופי הדלתות שיש לנו בכל בית. השימוש בחומר דק לא מאפשר למגן את המזוזות מה שמוביל לשימוש בטייפ דביק להגנה על המשקוף. את הטייפ הדביק מאוד קשה להסיר, במיוחד לאחר שחולף זמן והדבק נהיה חזק יותר. שימוש בחומרי ניקוי חזקים ובספוג ניקוי קשיח כדי להסיר את סימני הדבק יכול להוביל גם כן להופעת שריטות וסימנים שלא יורדים.
  • התכלות ובלאי של הפלטה והרצפה – סיבה נוספת נגד השימוש בפלטה דקה מדי היא שעם הזמן הפלטה תתכלה ותתבלה וחלקים של הרצפה יתחילו להיחשף גם כן (הפלטה מונחת על רצפת המעלית) ולא יזכו להגנה הראויה.
  • מראה לא אסתטי של המעלית – מעבר לכך התכלות והתבלות של הפלטות, כמו גם שריטות וסימנים יובילו למראה לא אסתטי של המעלית.

פתרונות מיגון באיכות גבוהה רק בדקושילד

 

חברת דקושילד משתמשת אך ורק בסנדוויץ' סוג א' בעובי 16 מ"מ מה שמאפשר לנו לייצר מיגון מעולה, אפקטיבי שנראה מעולה. לכן אנחנו גם לא מהססים לתת אחריות על המיגון שלנו לכל תקופה נדרשת. לפרטים נוספים או לקבלת ייעוץ צרו אתנו קשר, נשמח לעמוד לרשותכם!

 

נועה בן ארי ביחד עם גיא שפירא, בעלים חברת דקו-שילד

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן