מדריך סגירת מרפסת בבית

בעלי נכסים רבים שמעוניינים לשפר את איכות החיים בביתם מחפשים שיטות או אלמנטים חדשים בנושא סגירת מרפסת בבית. המגמה היא ליהנות מהעובדה שיש מרפסת כך שחמים ונעים בה בימי הקיץ, הבריזה בשעות בין הערביים היא נהדרת וגם ליהנות במרפסת בימי החורף כשהחלל הוא סגור ואפשר לראות את הגשמים ואת הסערה, אך לא לחוש זאת כיוון שחלונות הזכוכית סוגרים את כל המבנה באופן הרמטי. רוב בעלי הדירות בוחנים כמה וכמה אופציות ובסופו של דבר מזמינים את שיטת סגירת מרפסת שהיא המתאימה ביותר עבורם.

זכוכיות טריפלקס במרפסת 

קו החשיבה של המתכננים הוא להתקין יחידות של זכוכית טריפלקס מחוסמת שמסוגלת לעמוד בפני כל פגעי מזג האוויר. גם אם מתחוללת סערה של רוחות, גשמים, ברד או שלג, הדבר אינו משפיע על הזכוכיות האלה כיוון שהם מאד חזקות. מצד שני אם בוחרים זכוכית שהיא שקופה, אפשר לשבת במרפסת ולראות כל מה שקורה מחוץ למבנה בסערה החזקה.

היערכות להתקנת סגירת חורף במרפסת 

בשנים האחרונות כמעט כל המבנים שנבנים בישראל כוללים מרפסת. הישראלים מאד מעוניינים לנצל מרחב זה שיהיה חלק אינטגרלי מהבית ולכן הם מזמינים סגירת מרפסת באמצעות יחידות זכוכית מתקפלות. בשלב הראשון מגיע למרפסת איש המקצוע אשר מודד באופן מדויק את גודלו של המרחב הפתוח במרפסת לכל אורכה. לאחר מכן הוא מחשב כמה פלטות זכוכית יש לייצר ומה יהיה הגודל של כל אחת מהן. בתום תהליך הייצור מתקינים על גבי המעקה הנמוך או הגבוה מסילת אלומיניום בטיב ייחודי ומסילה נוספת מותקנת בחלק העליון.

התקנת זכוכיות מתקפלות 

השלב הבא הוא התקנת הזכוכיות הנאספות זו לצד זו, הן נעות במהירות על המסילה ומגיעות מקצה לקצה של המרחב הפתוח במרפסת. אפשר בקלות לבצע את הפתיחה עד הסוף ולאחר מכן לבצע נעילה בלוח האחרון. דבר זה יוצר סגירה אטומה והרמטית לחלוטין. כאשר מעוניינים שאוויר צח ייכנס פותחים את סגירת מרפסת באמצעות חלק מהזכוכיות או כולן. כל הזכוכיות המתקפלות נעות לצד השני ונאספות כולן בנקודה אחת. זוהי שיטה נוחה ביותר וכל אדם יכול לבצע את הפעולה הזו כיוון שהיא אינה מצריכה כוחות פיזיים.

הנאה מהמרפסת הביתית 

בתום ההתקנה הפרויקט של סגירת מרפסת יוצר חלל נוסף בבית וזאת בנוסף לחדרים הקיימים בו. הן אם מדובר במרפסת קטנה או במרפסת גדולה ההנאה של בני הבית מהשינוי שבוצע תהיה עצומה. ברוב המקרים כשמדובר במרפסת בגודל נורמטיבי היא משמשת למנוחה ולאירוח ולכן מציבים בה רהיטי גן, או שולחן אוכל וכיסאות.

אם מדובר במרפסת גדולה כמו במיני פנטהאוזים או בפנטהאוזים אפשר לייעד זאת למטרות אחרות כמו הקצאת חלק מהשטח לטובת פינת עבודה, פינת משחקים, גינה קטנה או כל צורך משפחתי אחר.

המאמר נכתב בשיתוף אתר https://www.nof-zhuhit.com/

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן