לרהט את הבית בזול – איך תעשו זאת?

 

יש דרכים שונות לרהט את הבית במחירים סבירים ושפויים וזה לא חייב לעלות כסף רב. היום אנחנו מוצאים אין ספור קולקציות של רהיטים חדשים שמוצעות לכם במחיר זול ומיוצרות על ידי יצרנים אמינים ואיכותיים. להלן כמה דגשים לכל מי שרוצה לרהט את הבית בזול ולא ידע איך לעשות זאת. תראו שגם לכם יכול להיות בית מעוצב ונהדר במחירים מפתיעים וברמת ייצור ועיצוב מעולה.

 

לא להתפזר יותר מדי

 

הסוד של בית מעוצב שנראה יוקרתי הוא האחידות בשפת העיצוב כך שיודעים בדיוק מה רוצים להשיג ואיזה מראה הם מנסים לעצב. מכיוון שכך, רצוי שיהיה קו עיצובי אחיד שמלכד את כל האלמנטים בבית כך שייראו כאילו קניתם במקום אחד או לפחות השקעתם מחשבה במתווה העיצוב. כשמדובר בריהוט, הבחירה בין הרהיטים שאתם צריכים יכולה להיות קלה יותר כשמתרכזים בקולקציה מסוימת או ביצרן שיש לו רהיטים עם מוטיבים עיצוביים דומים, כדי להתאים ללקוחות מסוימים. נניח, למצוא מזנון ושולחן לסלון כחלק מקולקציות דומות. ברגע שבחרתם את היצרן שמוצא חן בעיניכם נסו למצוא את ההשלמות לרהיטים בקולקציות אחרות שלו. למה? כי קנייה בהיקף גדול תקנה לכם גם הנחה גדולה מצד המוכר וזה בוודאי מה שאתם מחפשים לעצמכם.

 

לחפש פינות עודפים ומבצעים

 

אין היום כמעט יצרן רהיטים שלא מחזיק בעודפים שהוא רוצה למכור או עושה מבצעים מדי פעם. לא זו בלבד שתמיד תמצאו את הרהיטים שאתם אוהבים במבצע, מתישהו במהלך השנה, אתם גם עומדים לגלות פניני עיצוב נחבאות מהעין שנשארו מעונות קודמות. זה החלק הכי טוב והכי שווה של מבצעים כאלה. רהיטים שלא נמכרו במהלך העונה ועברו לעודפים יכולים להימכר בזול מאוד והם גם בדרך כלל עיצובים שמחזיקים מעמד נגד הטרנדים המתחלפים. מדובר בעיצובים סולידיים שנשארים אופנתיים תמיד וכעת אתם יכולים לרכוש אותם בהנחה רק משום שהם לא "טרנדיים". זה המזל שלכם, למען האמת.

 

לשאול יצרן על הזמנה אישית

 

לכל יצרן יש קולקציה שהוא מכין במידות ובמספרים סטנדרטיים, ולפעמים אפשר להזמין פריט מסוים במחירים זולים יותר משום שאין להם ביקוש רב. נסו לשאול כמה יעלה פריט ריהוט בריפוד שונה ופחות פופולרי או במידה אחרת או רק חלק מקולקציה שמוכנים לעשות במחיר מיוחד. תמיד כדאי לבדוק לפני שפוסלים אפשרות כזאת משום שלפעמים, דווקא משום שמכינים כמות גדולה, הם יכולים להכין פריט בודד ולהגמיש מעט את הדרישות.

 

לקנות פריטים בסיסיים בלבד

 

אם בכל זאת התקציב אינו מאפשר לכם לרהט את כל הבית בבת אחת, מומלץ להחליף את הריהוט הבסיסי ביותר כי לא זו בלבד שתקבלו רהיטים טובים בזול, אלא גם תצליחו ליצור בכל זאת מראה מעוצב לבית במחיר שתוכלו לעמוד בו. ספות, מזנון ושולחן סלון, פינת אוכל, ספרייה יפה, כל אלה רהיטים שאפשר למצוא במחירים נוחים מאוד ולהתאים ביניהם אסתטית.

 

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן