כיצד מתבצעת התקנת חיפוי לקירות?

כיום תוכלו למצוא מבחר גדול של חיפויים המתאימים לקירות פנימיים וקירות חיצוניים. את החיפויים הללו ניתן להתקין על כל סוג של מבנה. החיפויים הפופולאריים הם חיפויים העשויים מבריקים. הם נפוצים בעיקר במדינות אירופה וכעת יש להם ביקוש גם אצלנו בארץ. אם תרצו לשפר את הנראות של קיר או מספר קירות בבית שלכם, תוכלו להדביק עליו בריקים ולצור לו מראה ייחודי ומעוצב. מעבר לעיצוב עם הבריקים, בשימוש בהם תוכלו לכסות ולהסתיר כל מיני סדקים או בעיות רטיבות שיש לכם בקירות הבית. זוהי רק דוגמה אחת לחיפוי קירות וניתן מלבד בריקים, להזמין חיפויים אחרים.

סוגי חיפויים

מלבד חיפוי הבריקים שהוזכר לעיל, קיימים גם עוד חיפויים מצוינים כמו, חיפוי עץ, חיפוי אבן וחיפוי אלוקובונד. ננסה לפרט על כל אחד מהחיפויים האלה.

חיפוי עץ – מעניק מראה חמים וכפרי. פופולארי מאוד במדינות אירופה. יש לא מעט יתרונות לשימוש בחיפוי כזה בהם: תהליך ייצור שמצריך מעט מאוד משאבים מהסביבה (כלומר ידידותי לסביבה), ניתן להעתיק או למחזר את העץ, אינו פולט רעלים, משמש כחומר בידוד טבעי, משמש כחיפוי אקוסטי מצוין.

חיפוי אבן – מעניק מראה יוקרתי ומרשים. מגיע במבחר של דוגמאות, סגנונות, צבעים וגימורים. גם לחיפוי זה יש מגוון יתרונות בהם: בידוד ואיזון טמפרטורת המבנה, בידוד רעשים ותחזוקה מינימאלית.

חיפוי אלוקובונד – מתאים יותר לשימוש בתעשייה ופחות לשימוש בבתים פרטיים. הוא משמש בעיקר לחיפוי חזיתות, חיפוי משרדים וחיפוי מבנים ציבוריים. הוא בעל עמידות חזקה ביותר, עמידות בפני קורוזיה וכמו כן יש לו כושר בידוד מעולה והתחזוקה שלו מינימאלית ומסתכמת במעט ניקוי, שניתן לעשות לו מדי פעם. הוא מגיע במגוון של צבעים וגימורים. הוא מספק מראה מודרני והוא מוסיף רבות ליופי המבנה.

התקנת החיפויים

רצוי להתקין את כל החיפויים שהוזכרו לעיל על ידי בעלי מקצוע מנוסים ומקצועיים. עדיף לכם לא לחסוך על ההתקנה. מבחינת חיפוי האלוקובונד ובגלל שזה חיפוי המיועד למבנים גדולים ולא פרטיים, כדאי לקחת חברה מקצועית שתעשה את כל העבודה מהתחלה עד הסוף בצורה הכי טובה שאפשר.

במידה ואתם רוצים להתקין חיפוי בעצמכם, מומלץ להתנסות קודם כל בהתקנה של חיפויים פשוטים כמו טפטים. הם גם מהווים חיפוי לקיר וגם יוצרים מראה מעניין וניתן להתקין אותם עצמאית. כאשר מדובר על חיפויים יותר מורכבים כמו חיפויים העשויים מבריקים, עץ ואבן – אז כבר אפשר ורצוי להביא אנשי מקצוע שיבצעו את ההתקנה. מעבר לכך, אפשר גם להתייעץ עם מעצב או מעצבת פנים שימליצו על החיפוי שהכי מתאים לבית שלכם. שכן צריך שהחיפוי ישתלב גם עם עיצוב הבית הקיים או העיצוב החדש.

 

שתפו באמצעות:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן