חיפוי הגנה לתא המעלית עשוי חומר קשיח

 

שוקלים להזמין חיפוי הגנה לתא המעלית עשוי חומר קשיח? ישנם כמה דגשים חשובים שעלכם לשים אליהם לב.

כמו בכל תחום הכותרת לא תמיד מעידה על מה שתקבלו בפועל. כך, כאשר מציעים לכם חליפת הגנה / חיפוי הגנה לתא המעלית, כדאי לבדוק היטב את המפרט. כשמדובר ב"חליפת הגנה קשיחה" למעלית, בקשו לראות תמונות או הכי טוב בקשו כתובת בה הותקן מיגון דומה וגשו לראות. חשוב לבדוק ולשים לב ל:

  1. חשוב לבדוק שהחיבורים לא נעשו באמצעות זוויות מתכת שכן לעץ אין די בשר כדי שהברגים יחזיקו.לכן, חייבת להיות שילדה מאחור. חיבורים באמצעות זוויות יתרופפו במהירות ותוך זמן קצר הכל יתחיל להשתחרר. הדרך הנכונה היא יצירת שלדת עץ עליה יותקן החיפוי. השלדה נועדה להרחיק מעט את הפלטות הקשיחות מהקיר כדי שמכה לא תוקרן אל קיר המעלית וכדי לקלוט את הפלטה וליצור לחיבור חזק.
  2. חשוב לבדוק שיהיה חיפוי כפול לפנל הלחצנים שכן במקרה תקלה הטכנאי שיגיע ירצה לפרק את הפנל החוצה מהקיר ובמידה ואין לו גישה, יאלץ אתכם לפרק את כל המיגון. על חיפוי כפול של פנל הלחצנים אסור לוותר!!
  3. בקשו לדעת האם המיגון כולל את הפאות הקטנות מהן יוצאות הדלתות. זהו החלק הראשון שפוגש ונפגע מעגלות כבדות ולכן, אם לא ממוגן אין ספק שיפגע. מכיון שמדובר במקום רגיש, חשוב שהפינה תמוגן כמו שצריך. חיבורים באמצעות זויות מתכת לא יעשו את העבודה. הדרך הטובה ביותר היא בניית פינה בתוך מגרעת הנמצאת ברצפה (ראו בתמונות הגנה מקצועית על פינה)
  4. כדי שניתן יהיה להכניס עגלות בקלות, חשוב שיהיה שיפוע בפלטה המגנה על הרצפה. הגנת הרצפה חייבת להיות עשויה מעץ. פלטות מוקצפות למיניהן לא יעשו את העבודה ויתבלו תוך זמן קצר (ראו בתמונה)
  5. דרשו שהחיפוי יהיה עד שיא הגובה של המעלית, כדי לנצל את מלא גובה המעלית. כמו כן חשוב שיהיו בחיפוי פתחים מדוגמים עבור המנורות והאוורור. לעיתים פתחי האוורור צמודים לקיר ולא נראים לעין. עדיין חייבים להשאיר פתח במקום ממנו יוצא האוויר.
  6. חובה להשתמש בפלטות שעוביין לא פחות מ 15 מ"מ. פלטות דקות יותר לא יחזיקו את הברגים והמיגון יתחיל להתפרק
  7. חשוב מאוד לפרק את מאחזי היד מבעוד מועד ורק אז להתקין החיפוי. השארת מאחזי היד בתוך החיפוי
    "גונב" מקום יקר מגודל המעלית. מאידך, השארתם בחוץ תגרום להם להיפגע. עטיפתם בכל מני שרוולי פלסטיק לא תעזור ומכה חזקה תגרום לעיקום שלהם. לכן , מומלץ לפרקם ולהרכיב לאחר פירוק החיפוי

כותב המאמר: גיא שפירא הבעלים של חברת דקו-שילד מיגון מעליות מקצועי בלי חוכמות.

שתפו באמצעות:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן