חימום בחורף השוואה בין חימום בגז להסקה מול מזגנים מול תנורי חשמל

 

החורף הישראלי הוא חורף די קר בסיכומו של דבר. בלילות החורף הישראלי ובמרבית אזורי הארץ טמפרטורות יורדות מאוד.
במצב זה הנמשך לאורך שלושה חודשים לפחות צריך להביא בחשבון באלו אמצעי חימום כדאי להשתמש ומדוע ומה היתרונות שיש לכל שיטה.

חימום בסולר להסקה

חימום בסולר להסקה זוהי שיטה זולה ויעילה מאוד להתקנה. הרכבתה היא פשוטה ואין צורך בארובה לשחרור עשן ופיח. איכות החימום היא גבוהה מאחר והחימום בגז הוא נעים ולא מייבש. בקרת שליטה טובה ויעילה יותר ואפשרות כפועל יוצא מכך לניצול טוב יותר של החימום. חימום בגז הוא גם ידידותי לסביבה. הבעייתיות היחידה היא עלות המערכת והרכבתה שאינן זולות . אבל לטווח ארוך הן משתלמות.

חימום באמצעות מזגנים

מזגן הוא יעיל פי 3 לערך מכל מכשיר חימום חשמלי אחר.  חסכוני יותר בחשמל, הוא בעל יכולת גבוהה יותר וטובה יותר לפיזור החום בכל רחבי השירה בצורה יעילה. חסכוני וזול הרבה יותר מתנורי חשמל ומפזרי חום למיניהם. הבעייתיות: מחירים לא זולים והתקנה לא זולה. מצריך טיפול ואחזקה אחת למספר חודשים ולעיתים גם למילוי גז בו.

תנורי חשמל לסוגיהם

תנורי  החשמל  הם אמצעי יעיל מאוד לחימום ממוקד בחדרי הבית ומי שרוצה בחום מיידי בקרבתו. הם מפיצים חום נעים בדרך כלל והחום שלהם מהיר ויעיל. הם זולים פי עשר לעיתים מכל אמצעי חימום חשמלי אחר. ברם, החיסרון הבולט שלהם הוא עובדת היותם זוללי חשמל מובהקים. ולכן יכול להיות תנור חשמלי או שתיים בבית. אבל לא יותר מכך. מכיוון שבדרך כלל החלופות כמו מזגנים והסקה בגז טובים יותר. תנורי חשמל גם מייבשים יותר מהסקה בגז או מזגנים בגלל הקרבה היתרה אליהם.

בסיכומו של דבר , שיטות החימום הקיימות לחורף הישראלי מצריכות שיקול דעת הנוגע לגודל הדירה. מספרם של המתגוררים בה וצרכיהם. אבל בעיקר האפשריות העומדות לרשותם.

חשוב לדעת כי סקר מקדים ויסודי בתחום זה הכולל גם התייעצות של אנשי מקצוע כמו חשמלאי, מתקין מזגנים, מתקין תנורי הסקה יכול בהחלט להיות לעזר.

המידע באדיבות חברת “סוד אנרגיה”
טלפונים: 050-3030230 | 053-4238000
לחצו לפרטים והזמנת 
סולר לחימום ביתי

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן